Kerstknuffel

Hier ben ik weer met zo'n knuffelig beertje, vind je het ook geen schatje?

 
Deze keer maakte ik er een donkerbruine beer van. Uit diverse papiertjes sneed ik hexagons.


Voor het inkleuren gebruikte ik de volgende potloden:

Vacht 131-178-199-280
Neus 199-233
Besjes 121-217
Hulst 165-172

 
 
Deze digiset is gesponsord door Lili of the Valley voor Kleuren met Potloden Blog.
 
digitale stempels beren Furry Festive Friends van Lili of the Valley, tekst Digi Stamp Set Embossed Christmas van Lili of the Valley, potloden Faber-Castell Polychromos, stans DécoTime, papier StudioLight
 


groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Wat een prachtige kaartjes! Echt heel mooi ingekleurd, zeg. En die teksten zijn ook leuk, ik houd van witte teksten op een zwarte achtergrond, heel tof! grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Mooi met de hexagons.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze vind ik werr supergaaf, Petra
    Ook weer zo mooi gekleurd en leuk die hexagonvorm!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Petra,
    Wat heb je deze schattige beer mooi ingekleurd zeg! (die van gisteren ook)
    Het model met de hexagons is ook geweldig!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kaartjes Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje met het beertje erop. En die hexagons zijn een top idee! Gaaf effect.
    Hartelijk dank voor je mooie kaart met toepasselijke tekst. hij hangt hier aan een lijn in de kamer. Het staat bijna feestelijk, maar ik vind het fijn er naar te kijken. Medeleven doet altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals je dit beertje kleurde heeft het weer een hoog knuffelgehalte, top kaartje ! De achtergrond met de zeshoeken past er prachtig bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een schatje en heel mooi gekleurd. Leuke achtergrond!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46