Stipschaaltje

Zondag was het zo warm, ik dacht ik ga in de tuin in de schaduw onder de boom lekker zitten kleuren. Maar er stond toch wel een (warm) windje en mijn papier waaide steeds weg als ik het even los liet om een ander potlood te pakken.


De potloden maar opgeruimd en stipspullen tevoorschijn gehaald. Dit schaaltje vond ik in de kringloop en bestippelde het met een deel van patroon Little Lights van Stipstijl. Het randje rondom bedacht ik zelf.


Ik moest wel snel stippen want ook hiervoor was het eigenlijk te warm, de verf droogde snel op in mijn verfpalet. Dat het snel droogde op mijn schaaltje was dan wél weer een voordeel.

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Heel mooi. Ik heb ook gemerkt dat stippen met dit warme weer de droogtijd enorm verkort. Maar dat was handig toen ik kleine stenen stipte, dan kon ik snel aan de volgende laag beginnen. En jij kon er gauw gauw koekjes op serveren! Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Petra,
    Wat een leuk bordje werd het met het leuke stippenpatroon...
    Ik heb zondag ook een stoeltje beschilderd buiten. Door het warme weer, kon ik de twee kanten ook meteen twee lagen geven... Zotjes hoe snel het droog was...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stippen werk Petra.
    Mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, Petra
    Ik vond het zondag wel aan de warme kant, ikblaat Saartje in de warmte altijd uit in het karretje en ga dan zitten onder een lindeboom maar zelfs daar vond ik het te heet
    Je gestipte bordje ziet er echt mooi uit!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk schaaltje heb je gestipt Petra....inderdaad leuk om dat buiten te doen.....ziet er gezellig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig schaaltje heb je gestipt. Ik vind het ook zo leuk om te doen, maar er komt zo weinig van.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi stippatroon Petra, je hebt er een heel vrolijk schaaltje van gemaakt. Ik heb alleen zitten lezen met die hitte, pfft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46