Toblerone

Gisteren had ik weer een kletseldag. Daar hoort natuurlijk een aardigheidje voor de gastvrouw bij.


Een Toblerone reep heb ik een ander jasje gegeven. Met takjes, bloemetjes en een vlinder opgepimpt.


Ik heb hem op dessinpapier gelegd en langs de randen scorelijnen getrokken. Daarna in een driehoekvorm gevouwen en vastgeplakt en voila: een mooi kokertje voor deze chocoladereep. 

papier CRAFTsensations, stans bloemcirkel Nellie Snellen, stans takje Noor! Design 


We hebben heerlijk in de tuin zitten fröbelen. Vandaag nog een dagje tuin denk ik, want het wordt weer een warme dag. Wat zal ik eens gaan doen? Ik denk een bordje stippen. Wat zijn jullie plannen vandaag?

Groetjes en houdoe, Petra 

Reacties

  1. Leuke kado verpakking Petra.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk. Een klein gebaar, een extra knutselreden een win-win! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verpakking voor het lekkere cadeautje.
    Bij ons in het dorp treden koren op (en dan niet van die suffige koren hoor) en daar gaan wij naar luisteren en meezingen! Dat is altijd een gezellig evenement.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kado verpakking, Petra
    Mooi gemaakt!
    Hier ook lekker rustig aandoen, gewoon genieten!
    Dijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kadootje heb je gemaakt.
    vandaag kalm aan denk ik.
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUK ! Heel mooi ingepakt die reep.
    Het is hier ook al goed warm, we zien wel wat we doen vandaag.
    Fijne zondag.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je de reep mooi verpakt!
    Lekker knutselen en lezen vandaag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof kadootje voor de gastvrouw.
    Dat heb je mooi in elkaar geknutseld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan Petra....mooi cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super om zo'n lekkere reep te pimpen!! En leuk om zo te geven.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend idee om die verpakking te pimpen, is zoveel mooier !
    Groetjes, Annie H

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou je gelooft het niet, maar ik probeerde te slapen na mijn nachtdienst en dat lukte niet vanwege dat ik het koud had! Peter had de hele nacht de airco op een zachte stand gehad en de slaapkamer was gewoon koud! En vandaag een kaartje gemaakt, gewoon binnen, want ik kan er echt niet goed tegen...
    Jouw Toblerone verpakking is heel erg leuk. Niet moeilijk te maken en veel leuker om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46