Stippen

Dit jaar doe ik weer mee met de jaarlijkse Dot-A-Long van Stipstijl. Dat is een project waarbij je vijf weken lang een deel van een patroon krijgt. Je weet vooraf dus nog niet hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Spannend, maar ook heel leuk. Dit jaar gaan we op een klok stippen. Ik ben heel benieuwd! Om alvast wat te oefenen en een mooie kleurencombinatie te bedenken, heb ik een aantal mokken bestipt.

 
Voor deze mok heb ik patroon Sierlijk Simpel Kersteditie gebruikt.
 
 
Deze heb ik eind februari al gestipt, ik was toen nog een beetje in de carnavalsfeer qua kleur denk ik... 😂
 
 
Deze mok heeft patroon Dolly Dots.

 
Ik ben niet helemaal tevreden over deze kleurencombinatie. 


Dus nog maar één met hetzelfde patroon gemaakt, deze vind ik persoonlijk veel mooier.

 
De patronen komen uit de boeken van Stipstijl.

 
Toch wel leuk zo bij elkaar, vind je niet?

Helaas mag ik je nu nog niets laten zien van de vorderingen van mijn klok. Zodra hij klaar is, kom ik hem hier showen hoor.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. zo wat zien die er leuk en vrolijk uit met al die gekleurde stipjes...
    Een klok, ben heel benieuwd....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gestipt Petra
    Hele mooie kleurtjes bij elkaar!
    Benieuwd naar de klok, succes met het stippen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste is mega vrolijk en de laatste is in mijn favoriete kleuren.
    Ik doe ook mee met de Dot a long. Ik ben alleen nog niet begonnen... Maar komt wel! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wow, dat vind ik altijd zo'n leuk gezicht! Knap gemaakt.
    En leuk dat je mijn moeder een kaartje hebt gestuurd, ze was zo verrast. Maar dat heb je vast wel gelezen hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee , ben benieuwd wat het wordt !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat super mooi geworden!! En zulke toffe kleurtjes.
    Echt een feestje om uit te drinken.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie mokken, mooi dat stipwerk. Mooie serie kaartjes maakte je met de stempel serie Floral Decorations.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46