Cupcake

Heb je soms wat te vieren vandaag? Hier is een heerlijk cupcakeje voor jou.
 
 
Het witte papier emboste ik met een stencil met cijfers. Daarna kleurde ik er met inkt diverse cirkels op. Tekst op een reepje blauw karton gestempeld en een glitter washitapje erachter. Cupcakeje erbij en hier en daar wat Nuvo Drops. 

stempel cupcake CRAFTsensations, tekst Noor! Design, potloden Inktense, Distress Ink Tumbled Glass, Broken China, Salty Ocean en Blueprint Sketch, sjabloon cirkels Te Gek!, stencil A4 numbers DutchDoobadoo, Nuvo Drops Aquatic Mist en White Blizzard, embossingpoeder wit Wow!
 
 
Voor deze kaart gebruikte ik sketch #695 van Sketch Saturday.

 
Ik kreeg de smaak te pakken en maakte ook nog een kaartje in een andere kleur.
 
stempel cupcake CRAFTsensations, tekst en stippen cirkel Different Colors, Distress Ink Fossilized Amber, Spiced Marmelade en Twisted Citron, potloden Inktense, sjabloon cirkels Te Gek!, Nuvo Drops White Blizzard en Bottle Green, washitape
 
 
De stempelafdrukjes van de cupcakes kleurde ik in met potloden. 

 
Bij Kaartjes Inspiratie Challenges zijn ze voor challenge #164 op zoek naar een kaart in 1 kleurtint. Die kan ik mooi combineren met challenge #53 Piece of Cake bij 4-Season Challenge Blog.
 
 

Een kaartje in roodtinten mag natuurlijk niet in mijn verzameling ontbreken.

stempel cupcake CRAFTsensations, cirkels CREAlies, tekst Noor! Design, Distress Ink Spiced Marmelade, Barn Door en Vintage Photo, Versafine Satin Red, potloden Inktense,  sjabloon cirkels Te Gek!, Nuvo Drops White Blizzard en Red Berry

Ik krijg zo onderhand wel heel erg zin om eens van zo'n lekker slagroomgebakje te smullen....

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. wat zijn ze stuk voor stuk GAAF!!!
    leuk die embossingmal met de cijfers, je leeftijd kun je dan zelf opzoeken...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 Heerlijke kaartjes, stuk voor stuk erg mooi!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze Piece of cake-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wow, wat een heerlijke kaartjes!
    Groetjes Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker ogende felicitatiekaarten, Petra
    Mooi ingekleurd vrolijke kleurtjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk met de embossing en de cirkels. Volgens mij is heel blogland met eten en lekkers bezig deze maand 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave, smakelijke en feestelijke serie kaarten Petra, ik vind ze stuk voor stuk heel mooi geworden. Inderdaad krijg ik er wel trek van hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Petra, dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is heel mooi, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn gaaf mooie vrolijke kaarten Petra

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat zijn ze leuk! Allemaal. Ik zou niet kunnen kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke serie lekkere en vrolijke kaarten met mooie details Petra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn allemaal zo mooi Petra.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor onze Piece of Cake Challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje
    leuk dat je meedoet aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zo met die cupcakes, mooie kaarten. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT Kic

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46