Oskar and Oksanna

Wat zouden die twee daar toch zitten te smoezen, samen op die tak...?
 
 
Bij deze kaart koos ik ervoor om dessinpapier dubbel te vouwen, lekker snel de basis voor mijn kaart klaar. De takjes en blaadjes stanste ik uit en deed er een klein beetje gouden glitterlijm op.

 
De digistempel kleurde ik in met potloden.

 
 
De kaart maakte ik aan de hand van de sketch van Cheerful Sketches Challenges.
 

digi Oskar and Oksanna Dr. Digi, potloden Faber-Castell Polychromos, papier Studio Light, takjes, blaadjes Joy! Crafts 
 
Waarover denk jij dat ze het hebben...?
 
groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Ik denk dat ze samen trots zijn over het kleurresultaat, Petra
    Want dat is echt weer supermooi
    Toen ik het plaatje uitvergrootte viel me de schaduw op, wat slim om dat in een groentint te doen
    Heel mooi kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezig stel.
    Mooi kleurwerk.
    Ze passen heel mooi op die prachtige achtergrond.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart heb je met deze leuke digi gemaakt. Mooie schetsuitwerking.. en mooi kleurwerk. Ze zitten zeker gezellig te smoezen... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart met een schattige digi. De digi super mooi ingekleurd met potloden.
    Zou je mij misschien willen mailen, ik wil je namelijk wat vragen. Rechts bovenaan mijn blog zie je het contactformulier staan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig stel! Mooi gekleurd weer.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij vragen ze aan elkaar "niet meteen kijken hoor maar waarom kijken die mensen allemaal naar ons?" Nou wij kijken omdat jullie zo mooi ingekleurd zijn en zo gezellig op die mooie kaart als blikvanger dienen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ze vinden dat ze er top uit zien. !!!
    Heel gaaf !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag deze uiltjes net bij een andere blogger. Leuk om verschillende kaartjes te zien met deze leuke digi. Mooi kaartje Petra.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje en goed idee om dat DP dubbel te vouwen als basiskaart! De uilen zijn weer heel mooi gekleurd. Waar ze het over hebben? Cadeautje voor moederdag, denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En leuk dat je gastdesigner wilde zijn bij ons van Cheerful.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your coloring of the owls looks amazing!! Gorgeous card and stunning take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46