Jorline 18 jaar

Hiep hiep hoera, vandaag wordt mijn nichtje Jorline 18 jaar.


In het computerprogramma van de ScanNCut maakte ik een cirkel met de tekst "Jorline 18 jaar gefeliciteerd" er omheen. Ik sneed het uit donkerpaars papier. Maar toen ik het op de lichtpaarse kaart legde, vond ik dat de letters een beetje wegvielen. Daarom kleurde ik die een beetje extra met paarse inkt.

De cupcake kleurde ik in met potloden. Een flinke klodder glitterlijm op de kers, want het is tenslotte feest!

De hoekstickers zijn eigenlijk goudkleurig, die kleurde ik paars met een Identipen. Dat is zo'n stift waarmee je op cd's kunt schrijven.

stempel cupcake CRAFTsensations, kleurpotloden Inktense, papier DécoTime, inkt Memento Elderberry, hoekstickers, Identipen, ScanNCut, organzalintje, glittersteentjes

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Vrolijke felicitatiekaart, Petra!
    Daar zal je nichtje blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap heb je de cirkel gemaakt, leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een feestelijk kaartje met de cupcake.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met die zelfgemaakte tekst erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart . Leuke kaart met de naam erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk met die zelfgemaakte tekstcirkel Petra. Een superleuke feestelijke kaart voor je nichtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk deze persoonlijke kaart! Goed gedaan met die hoekstickers...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46