Verhuisd

Vandaag heb ik twee verhuiskaartjes om aan jullie te laten zien. Ik maakte er schudkaartjes van.

 
Het huisje in de cirkel maakte ik met de ScanNCut en sneed het uit aquakleurig spiegelkarton.
 

Voor de achtergrond emboste ik een lichtblauw/groenig (wat voor kleur is het eigenlijk....?) stukje karton met een embossingfolder. Daarna nam ik kleur op van Te Gekke Krijtjes en wreef zachtjes over de geëmboste delen, dan komt het reliëf duidelijk naar voren.

 
Ik maakte er ook gelijk maar één in een andere kleur. Je kunt natuurlijk gewoon wit papier pakken en deze eerst een basiskleur geven met de Te Gekke Krijtjes. Als je voor gekleurd karton kiest, heb je gelijk al een mooie basis voor je kaart en ben je sneller klaar.

 
Bij deze kaart koos ik voor warm goud spiegelkarton. Geeft in het echt wel een sjiek resultaat.


En ook nog twee labeltjes gemaakt. Over de sleutels smeerde ik een dikke laag transparante Nuvo Drops, daardoor kregen ze wat meer vorm.

Te Gekke Krijtjes van TeGek!, embossingfolder COOSAcrafts, ScanNCut, labelstans DécoTime, schudmateriaal Action, Nuvo Drops Morning Dew



Groetjes en houdoe, Petra 

Challenge:
SSC273 Sketch - Sunday Stamps
 
 
 
 
 

Reacties

  1. Supermooi allemaal.
    Heel knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verhuiskaartjes Petra. Mooi effect met de krijtjes over embossing. Ik doe dat ook wel eens.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige verhuiskaarten, Petra
    Ook slim om gekleurd kaartkarton een kleurtje te geven dat komt heel mooi over
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verhuiskaarten. Mooi zo met het schudgedeelte. Beide kleuren vind ik mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, Supermooi ! Heel origineel !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, Petra - what a great theme for a new house! Love that "keys" emboss, so elegant! And fin to see it in a few colors! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk idee is dit! Heel mooi met dat schudgedeelte. Dat inspireert wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel mooie shakerkaartjes, gaaf met de sleutel-embossing op de achtergrond!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46