Amaryllis - vooruit... nog ééntje dan 😊

"Houd het simpel, want in eenvoud schuilt schoonheid".
En ja, bij deze kaart heb ik het echt heel simpel gehouden.


Ik heb namelijk een deel van een flyer als basis gebruikt voor mijn kaart, in het kader van #recyclen of #gebruikwatjeinhuis hebt. Het is een mooi wit vierkant met alleen een tekst erop. Ik heb zelf de amaryllis erop gestempeld en deze ingekleurd met potloden.

Simpel... maar mooi toch?

stempel Different Colors, Inktense potloden, tekst verpakkingsmateriaal 24kadootjesvoorjou pakket, Nuvo drops Morning Dew 


groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
#133 iets met een A - De Egel 
 
 


Reacties

  1. Je amaryllis collectie is mooi geworden.
    Stuk voor stuk mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal mooi Petra. Ik hou van amaryllis, heb er nu ok 1 staan, een witte, hou ik van.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd die amaryllis, schitterend gemaakt dit kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig vind ik deze, Petra
    Die tekst spreekt me zo aan!
    En zoals de bloem hebt gestempeld en gekleurd, het is prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal prachtig, leuk dat je zo'n hele serie hebt gemaakt. Mijn moeder had vroeger ook altijd wel een amaryllis, was altijd leuk om de ontwikkeling er van te volgen.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, helemaal mijn ding. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46