Amaryllis 3 van 3

Vandaag dan de laatste amaryllis. Ik hoop dat ik jullie nog niet verveel met mijn bloemenkaarten.
 
 
Deze was wel moeilijk om in te kleuren. Hij is namelijk voornamelijk wit met in het midden wat fragiele streepjes groen. Ik had toch een beetje de neiging om hem al gauw helemaal vol te kleuren... Maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met het resultaat.


Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van Sketch-N-Scrap. De kaart kan ook meedoen met de challenge van De Egel, want daar vragen ze iets met een A.


stempel amaryllis Different Colors, Inktense kleurpotloden, stans DécoTime, inkt Memento Desert Sand, papier Studio Light

 
 
Eén stempel, drie verschillende kleuren, wat een leuke variatie hè? Hebben jullie ook een favoriete bloem die je graag inkleurt en op je kaart verwerkt?

groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
sketch #209 - Sketch N Scrap 
#133 iets met een A - De Egel 
 
 


Reacties

  1. Prachtige serie Petra en je hebt ze heel natuurgetrouw gekleurd. Heel mooi.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze vind ik prachtig, Petra
    Gelukkig hoef ik niet te kiezen, ik vind ze alle drie even mooi!
    Ik denk dat deze witte versie het moeilijkste inkleuren was!
    Ik houd van rozen om te tekenen en in te kleuren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige serie bloemenkaarten Petra. Allemaal heel mooi ingekleurd en uitgewerkt op mooie kaarten. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie, de groene is mooi fris, de rode warm en de roze vrolijk. Favoriete stempels om in te kleuren heb ik niet, ik ben niet zo'n kleurder. Vorig jaar heb ik met ecoline kaarten gemaakt, hierop gestempeld en ontkleurd met bleekwater. dat vind ik wel weer leuk om te doen. Maar zo af en toe doe ik het wel en eenmaal bezig is het wel leuk vooral als het lukt. Dank je wel voor jou bijdrage aan de A uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat een schitterende kaart. Zo mooi gekleurd. Een topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I have loved seeing the different colors that you used on these beautiful cards! Thank so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaarten zijn het alledrie. Ik zit hier te genieten
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten en leuk om in te kleuren met je Intense.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another great card and use of the card sketch at Sketch n Scrap. Thanks for joining the challenge. Dorlene DT SNS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Another beautiful card!! You rocked this sketch! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great take on the card sketch! Another beautiful card! Lovin' the colors on this one too! Thanks for playing along with us this month at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card :) Love what you did with the sketch :) Thanks for joining us at Sketch N Scrap
    Tina - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46