Stippen

Mijn eerste werkdag in het nieuwe jaar zit er al weer op. Twee weken vakantie daar kijk je lang naar uit, maar het is altijd zó snel weer voorbij.... En het went ook weer zo snel hè op je werk, net of je helemaal niet weggeweest bent. 
 

Gelukkig heb ik wel iets om me telkens aan die vrije dagen te herinneren. Dit bordje stipte ik namelijk in mijn vakantie. Het patroon heet Beau Blom en staat in het Stippen Inspiratieschrift van Stipstijl.
 

Telkens vind ik het weer zo spannend om die eerste stipjes te zetten. En dan denk ik: wordt dit wel wat? Maar gewoon door blijven gaan en dan zie je het steeds mooier worden. Het is zo ontzettend leuk om te doen.
 
Het bordje vond ik trouwens in de Kringloopwinkel. Helemaal leuk, om zo'n "afgedankt" bordje een tweede leven te geven. Ik heb er nog meer, dus binnenkort zie je vast nog wel een ander gepimpt bordje langskomen.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. wat heb je dat bordje superleuk gestipt! Zo krijgt dat bord wel een heel mooi nieuw leven!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi bordje is het , erg leuk patroon en prachtig eindresultaat!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi Petra!
    Prachtig gestipt en een leuk bordje erbij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig tof! Dat patroon staat ook op mijn todolijst. En bedankt voor de complimenten op mijn Stiplight vermelding. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gedaan! Ik wil er ook iedere keer aan beginnen maar twijfel dan weer! Mooi patroon en mooi uitgevoerd! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk! Ik wil binnenkort ook weer wat stippen en iets zein van een ander is altijd weer inspirerend. Mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46