Geluk

Hier ben ik weer met een derde kaartje dat je geluk toe komt wensen:


Deze kaart maakte ik aan de hand van de voorbeeldkaart van de huidige uitdaging bij Lift Challenge. Weer een paar klavertjes vier gestempeld en ingekleurd. Wat cirkels op de achtergrond gestempeld en met verschillende maten stanzen de rondjes uitgesneden.


stempel Klavertje Vier, Stippen Circle, tekst (24kadootjesvoorjoupakket) DifferentColors, Inktense potloden, stans Action, inkt Versafine Clair pinecone, Memento bamboe leaves, pear tart
 


Het was erg leuk om deze kaarten te maken, ik werd er zelf een beetje GELUKkig van haha!

Groetjes en houdoe, Petra 

Challenge:
 


Reacties

  1. Geweldig mooie reeks. Klavertje 4 staat voor mij symbolisch voor mijn 4 kinderen en dat weten ze. Ik kreeg van Nomi van Kerst oorbellen in een klavertje 4 en daar was ik zo blij mee. Het is een mooi symbool en geluk is ons allemaal gegund. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooi serie!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie gelukskaartjes! Daar word je inderdaad een beetje gelukkig van.
    Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Colien!
    Leuk en kunstig met die leuke sluiting en vrolijk dessinpapier
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie liftkaartjes , met geluk !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie geluksbrengertjes heb je gemaakt Petra.
    Een leuke ideetjes.
    Hier word je helemaal happy van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....wat een prachtige serie heb je gemaakt Petra....ik hou hiervan....niet te druk....heel mooi!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie, Petra! Prachtig gedaan en je lift is ook erg geslaagd. Leuke combinatie van stempels en stansen. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook alweer zo'n gaaf kaartje. De liftkaart herken ik er meteen in. Mooi gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie gelukskaartjes heb je gemaakt Petra. Lekker fris in die groene kleurtjes.
    Groerjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je de kaart mooi gelift met deze klavertjes vier. Ook het achtergrondje is heel gaaf geworden! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie is dit.
    Ik vind je achtergrond met de getipte cirkels geweldig....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het gekke is dat ik dacht dat ik al bij langs was geweest...maar blijkbaar nog geen reactie achter gelaten, dus hier alsnog ;-)
    Je lift vind ik prachtig. Heel mooi het groen met het wit, zo fris. De achtergrondstempel met de stipjes ben ik verliefd op. Wat een mooi effect geeft dat zeg. Erg mooi deze uitwerking! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge Petra!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46