Cadeautjes

Vandaag begint bij Knutsels en Kadootjes een nieuwe challenge. Omdat mijn kaartje bij de bingochallenge van november in de top 3 belandde, mag ik deze keer gastdesigner zijn. De challenge is: maak iets met een C. Ik heb gekozen voor de C van cadeautjes en de C van cirkels.
 
 
Een witte cirkel kleurde ik met een Te Gek Krijtje lichtgeel. Daarna emboste ik het met een stencil. De geëmboste delen kleurde ik met lichtgroen en lichtblauw. Voor het inkleuren van de cadeautjes gebruikte ik Zig markers en potloden. Een langwerpig strookje stanste ik uit en stempelde hier een tekst op.

 
Bij de paarse variant liet ik de cirkel wit en kleurde de diepgelegen delen met een geel, paars en blauw Te Gek Krijtje. Bij de rode variant liet ik de cirkel ook weer wit, maar kleurde nu de geëmboste delen met een rood, lichtblauw en lichtgroen krijtje. Op de foto is het verschil niet zo goed te zien, maar bij de paarse cirkel voel je de witte cirkels "op" het kaartje en bij de rode kaart voel je de cirkels "in" het kaartje.


Wat heb ik gebruikt?
Te Gekke Krijtjes, stencil Art Circle Lines - DutchDoobadoo, stempel Celebrations - Beccy's Place, Zig clean colour real brush markers, Faber-Castell Polychromos potloden, langwerpige stansjes Love2Craft, tekststempel CraftEmotions
 

Rest mij nog om jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar toe te wensen. Afgelopen jaar moesten we vaker thuis blijven, wat dus meer knutseltijd bracht. In het begin misschien best wel lekker, maar op een gegeven moment wil je elkaar toch weer gezellig zien en spreken, toch? Hopelijk wordt 2021 een jaar waarin we weer gezellig samen kunnen freubelen, hetzij bij elkaar thuis, of op een beurs of workshopdag. Hopelijk tot gauw ziens!

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Hoi Petra,
    allereerst dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn. Ik wist natuurlijk niet dat je er 3 had gemaakt. En ze zijn alle drie heel mooi.
    Inderdaad worden we het elkaar niet spontaan kunnen zien wel een beetje zat...tenminste dat merk ik wel in mijn omgeving. Hopen dat het eind van het jaar weer allemaal normaal is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Petra!
    Prachtige kleurencombinaties, leuk zoals decirkels naar voren komen!
    Ben het helemaal met je eens, zou toch fijn zijn gewoon ongedwongen weer bij andere mensen op bezoek of zonder mondkapjes winkelen en ga zo maar door....we wachten maar af he?!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave kaartjes heb je gemaakt Petra en de middelste is mijn kleuren favoriet
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Hele leuke kaartjes, gezellig en feestelijk.
    Leuk dat je gastdesigner wilde zijn bij Knutsels en Kadootjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Je hebt een hele leuke vrolijke kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen , en een gezond, liefdevol en creatief 2021.
    Alle 3 je kaartjes zijn heel gaaf geworden. Mooie kleurencombinaties.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Petra en wat leuk dat je gast-designer mocht zijn. Het zijn drie hele fleurige kaarten geworden met een leuke invulling van de letter c. Gaaf zoals je die achtergronden hebt bewerkt, lekker fleurig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46