Kleurenkaartenteam januari 2021

Hieper de piep Hoera voor het Kleurenkaartenteam. Wist je dat Martina dit al 10 jaar organiseert? Petje af en complimenten voor Martina. Het is elke maand weer een feestje om te zien wat alle deelnemers creëren met slechts twee kleuren.

 
Deze maand zijn de kleuren groen en magenta aan de beurt.

 
De echinacae bloem stempelde ik op WaterArt papier en kleurde die in met potloden. Ik begin altijd met het opzetten van een dunne basislaag met slechts twee kleuren.

 
Daarna breng ik meer lagen aan en dan krijgt de bloem steeds meer vorm. Voor de bloemblaadjes gebruikte ik uiteindelijk 7 verschillende kleuren.

 
 
Op een witte cirkel stempelde ik nog meer bloemen. Deze kleurde ik ook in met potloden. Voor de achtergrond gebruikte ik een grijs, donkeraqua en groen Te Gek Krijtje.
 
 
Kleurenkaartenteam
 
Op het blog van Martina staat een lijst met bloggers die deze maand meedoen. Benieuwd naar hun creaties? Neem dan zeker eens een kijkje.
 

 groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge 184 Anything Goes - scrapping 4 fun challenges
 

Reacties

  1. Heel mooi kaartje in de kleurtjes van deze maand, prachtig ingekleurd!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Petra, zo mooi ingekleurd, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Petra wat mooi!
    Wat kun jij toch prachtig kleuren!
    En schitterende kleurtjes zo bij elkaar!
    Past allemaal mooi op de cirkelkaart
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is al een feest om naar dit kaartje te kijken. Prachtig gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Heel mooi gekleurd, dat vind ik zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer mooi gedaan! Een mooie combinatie met deze kleuren en je bloemen! Een mooi kaartje geworden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw Petra, wat een beauty!! Je kleurwerk is echt prachtig maar ook de vorm en details (touwtje en bloem op de voorgrond door laten lopen) vind ik fantastisch. Ik heb hem even uitvergroot om hem eens goed te bekijken... top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.....heel erg leuk gedaan Petra.....wat een prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is ook jouw kaartje voor deze kleurenuitdaging Petra...weer zo mooi deze bloem ingekleurd...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIG kaartje Petra en wat is je kleurwerk MOOI.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een supermooi kaartje is het geworden ! top , zeker die ronde vorm, ben ik altijd al fan van. heel erg mooi ingekleurd. Bedankt voor de lieve woorden, de jaren vliegen voorbij.
    fijn dat je er weer bij was deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze mooi Petra, echt prachtig... als klop aan deze kaart tot in het kleinste detail ik ben grote fan!!!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart. Super super leuk gemaakt. Mooie kleuren met deze materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Petra, wat heb je weer een fantastisch mooie kaart gemaakt! heel leuk ook die ronde kaartvorm!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Petra. Dat kleurwerk van jou, om je vingers bij af te likken. En dan 7 kleuren voor de bloemblaadjes gebruiken. Ik geloof dat ik daar het geduld niet voor heb... Gelukkig kan ik via je blog lekker meegenieten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje, zo leuk die cirkel met de afbeelding erin. En heel mooi gekleurd....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk deze kaart! Geweldig zoals de bloem gaat leven door de meerdere laagjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van alle kaarten die ik al gezien heb is dit de mooiste vind ik. Zo prachtig ingekleurd en wat een geheel.
    Tof
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Petra !
    Wat kan jij spelen met kleuren !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super kaart!! En wel heel mooi ingekleurd. 7 kleuren groen, dat is wel heel veel maar als het dan zo mooi wordt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supermooi kaartje Petra! Leuk, het ronde model en mooie stempeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat hou ik hiervan, wat mooi gekleurd en wat mooi gecombineerd. Mijn complimenten. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Petra,

    Wat een mooie lentekaart! Doet me al helemaal verlangen naar mooi weer!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig! Je bent een krak in kleuren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje Petra, schitterend ingekleurd, moet ik ook eens doen met deze potloden, ik heb ze in huis . . . Kan in elk geval bij jouw spieken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt met deze kleuren!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat is je kaart prachtig!
    Ik snap niet hoe je dat zo mooi met die dikke krijtjes voor elkaar krijgt.
    Mooie met die dauwdruppeltjes erbij!
    Hartelijke groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi een ronde kaart, en prachtige bloemen erop.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow! Your coloring technique is absolutely divine. I also love the circles. Stunning project. Thank you for sharing it with us at Scrapping4fun Challenges. Challenge #185 is live now, please enter a new “Friendship / Wedding / Valentine” project there. Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46