Ik kom je even opfleuren

Onlangs heb ik mijn Zig markers weer eens onder het stof uit gehaald.

De bloem Breathe in breathe out van Create A Smile stempelde ik met Versafine Onyx Black op wit papier. De bloem en de achtergrond kleurde ik met Zig clean color real brush markers. Op een lila strookje stempelde ik de tekst van Noor!Design. Achter dit strookje plakte ik een gescheurd reepje vellum. De kaart plakte ik op dessinkarton van de Wibra.

 
Bij deze variant stempelde ik de bloem met embossingpoeder Wow! Rose Gold en plakte hem op een gedessineerde kaart van DécoTime.

Bij deze laatste stempelde ik met wit embossingpoeder. Het kaartkarton is weer van DécoTime.
 
Hier en daar wat pailletjes erbij. Leuk om te zien hoe je kunt variëren met stempelinkt of gekleurde embossingpoeder.

Elke keer als ik nieuwe blokken dessinpapier zie denk ik: oh wat mooi, die wil ik! Maar ik heb nog zo'n grote voorraad liggen... Nu ben ik dus bezig met het opmaken van oudere blokken dessinpapier. Door ze als basis voor een kaart te gebruiken, schiet ik lekker snel door mijn oude voorraad heen. Hebben jullie dat ook, dat je toch telkens weer valt voor het nieuwere papier?
 
groetjes en houdoe, Petra




Reacties

  1. Wow.....prachtige kaartjes heb je gemaakt Petra....hetzelfde en toch allemaal weer anders!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie opfleurende kaartjes Petra. Het brengt wat warmte op deze sneeuwkoude dag 😊
    Tuurlijk kijk ik ook wel eens naar nieuwe blokjes DP, tot ik denk aan die voorraad in mijn kast. Het is voor het moment een voordeel dat de winkels gesloten zijn 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar, van dat papier.... ik kan nog jaren vooruit maar heb gisteren weer een nieuw blokje binnen gekregen 🤣 Je kaartjes zijn super mooi geworden, die stempel is prachtig en de tekst ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 PRACHTIGE kaartjes zijn dit Petra...wat kleurtjes al niet doen hè....ik gebruik ook wel designpapier om te matten...geeft een heel mooi resultaat...en de bloemen ook schitterend ingekleurd...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hou op over dat papier! Het is heir net en winkeltje en toch wil ik steeds weer nieuw papier. Maar ik zal je wat vertellen: ik heb dry january gehaald. En dan bedoel ik niet dat ik geen wijntje heb gehad , maar ik heb 0.0 knutselspullen gekocht!
    Eerst wat oud papier opmaken! EN mijn stansen slijten niet zo hard...
    Maar nu je kaartjes: ik vind het verbazend dat jij echt met elk kleurmedium schitterende kaarten kunt maken. Deze zijn zo mooi! En dan ook nog een hele serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaarten schitterend! En dat van dat papier is heel herkenbaar. Ik heb een tijdje terug maar weer eens opruiming gehouden. Er was zoveel dat ik niet gebruikte. En toch nieuwe blijven kopen hè? Onverbeterlijk...
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat prachtig Petra
    Heel mooi allemaal, prachtig ingekleurd ook!
    Tja ook ik heb er ook wel last van dat ik nieuwe knutselspulletjes aanschaf
    Maar ik koop eigenlijk bijna nooit online dus heb ik al een poosje niks gekocht en kijk ik met andere nieuwe ogen naar wat ik heb en dat bevalt me best goed...
    Kan nog heel lang vooruit...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een fleurige en prachtige kaarten heb je gemaakt Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaarten Petra. IK probeer wat op te maken, maar kan de verleiding niet weerstaan van nieuwe blokken, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46