Bloemen

Gisteren liet ik je een filmpje zien hoe ik een achtergrond maakte met een stencil en Te Gekke Krijtjes.  Het resultaat vind ik zo leuk, dat ik ook nog met andere stencils aan de slag ben gegaan.


Ik gebruikte diverse stencils van CRAFTsensations. Die legde ik steeds op een wit correspondentiekaartje, nam met een tissue en wat Zest-it kleur op van een Te Gek Krijtje en wreef voorzichtig door de openingen van het stencil de kleur op het kaartje.

 
Na het krijten stempelde ik een bloem en een vlinder van de stempellap Be Kind van HobbyArt op het kaartje. Deze kleurde ik in met Minabella potloden.

 
De randen van een restje vellum kleurde ik een klein stukje met de krijtjes. Daar bovenop kwam een tekst op een klein labeltje.

De bloemenstempel, krijtjes en potloden heb ik via Te Gek!
 

Drie dezelfde kaarten, maar toch anders. Zo leuk om te zien wat een verschil kleur kan maken.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Prachtige kaarten in mooie kleurcombinaties. Die stempel is heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige serie super gedaan Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes weer en ik heb het filmpje van gisteren even terug gekeken. Leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze vind ik supermooi Petra!
    De kleuren passen zo mooi bij elkaar!
    Oja nog bedankt voor het filmpje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten. Jij bent echt een kei in het kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi deze kaartjes zo in deze verschillende kleurtjes en met verschillende stencils gemaakt
    Petra.. Ik heb gisteren ook het filmpje al bekeken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon PRACHTIG ! Stuk voor stuk juweeltjes.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart. mooie achtergrond en de bloemen passen er erg leuk op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw wat een gave kaartjes. De achtergronden zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige bloemkaartjes met hele mooie kleurcombinaties en mooie achtergronden . Het zwarte mat-randje geeft de kaarten pit. Dank je wel voor je filmpje, ga het zeker eens proberen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaartjes!! Zo tof geworden. En leuk dat je de vellumrandjes ook hebt gekleurd.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46