Vogel in bloemenhart

Van iemand kreeg ik eens een zak met allemaal restjes borduurgaren. Er zat ook een klosje multicolour garen in waarbij ik me vertwijfeld afvroeg, of ik die 贸贸it wel eens zou gaan gebruiken...


En dan heb je ineens een knipvel met plaatjes waarvan de kleuren precies passen bij dat 茅ne klosje multicolour borduurgaren. Dat voelt voor mij echt als een klein geluksmomentje 馃榿

Het borduurkaartje is van Stitch and Do Cards Only set 52. De buitenrand van het kaartje plakte ik af met verwijderbaar tape en kleurde daarna met een oker en oranje Te Gek Krijtje.  Na het verwijderen van de tape blijft er dan zo'n mooi wit randje langs de kanten van het kaartje. Het 3D plaatje komt uit de serie Vintage Flowers van Jeanine's Art. 

Hebben jullie 贸贸k wel eens van die kleine dingetjes waar je helemaal blij van kunt worden?

Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Daarom is het slim om niets weg te gooien! Je weet nooit of het nog eens van pas komt! En zo zie je maar weer. Het is een heel mooi geheel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart en super mooi geborduurd Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een borduurkaart Petra.
    Maar goed dat je dat klosje toen niet weggegooid hebt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurkaart!
    Ik hou ervan :)
    Mooie warme kleuren. Wie bewaart heeft wat!
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurd kaartje, Petra!
    Leuk vogelplaatje!
    Oja ik herken dat zeker, ik kan ook heel blij worden van mijn knutselspulletjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Petra. Alles past heel mooi bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, z贸 leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46