Magic 5 van 6 - boekenwurm

Mijn vakantie is voorbij, wat ging het vlug
Ik mag deze week al weer naar school terug
Het zal misschien wat anders gaan dan normaal
Met al die corona maatregelen in ons klaslokaal
Maar ik laat de moed niet zakken
Nog ff flink studeren en dan heb ik óók mijn diploma te pakken
  

Als achtergrond stempelde ik met groene inkt op groen papier een aantal keer de boeken en het opgerolde diploma. Het jongetje gaf ik met een andere stempel een brilletje en een stokje in zijn hand. Ik kleurde hem in met potloden en op zijn bril deed ik een laagje Glossy Accents.

De stempels zijn verkrijgbaar bij Te Gek!, je vindt ze hier:


Het diploma knipte ik ook uit en maakte die met een touwtje aan het stokje vast.
 
Op mijn zolder heb ik een map liggen met al mijn diploma's. Dat varieert van mijn zwemdiploma, verkeersdiploma, sportdagdiploma, typdiploma (ja... dat moest je vroeger nog apart halen hè 😂) tot aan de officiële schooldiploma's. Tegenwoordig is bewaren niet meer nodig, want alles is online terug te vinden. Hebben jullie nog diploma's bewaard?

Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Prachtig kaartje Petra! Doet wel een beetje aan Harry Potter denken het schattige jongetje! Ik heb nog wel de diploma's bewaard idd, doen we van de kinderen natuurlijk ook! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk heb je dit gemaakt met wat toevoegingen aan het stempeltje.
    Ik heb ook nog ergens op zolder diploma's liggen en die moet je wel bewaren. Als je bij sollicitatie er een nodig hebt en je bent die kwijt moet je een kopie opvragen bij de school waar je die hebt behaald. Ik heb regelmatig mensen aan telefoon gehad met deze vraag. De meeste scholen hebben nog een echt archief, ik ben er genoeg in geweest bij ons.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je deze week weer gemaakt met mooie kleurwerk.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gemaakt.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Toppertje!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig deze kaart. Erg leuketail met het diploma..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46