Magic 6 van 6 - bladeren vegen

Het is hier zo'n stoffige boel
Ik krijg spontaan een schoonmaakgevoel
Dus, aan de kant kikker, wegwezen hier
Want ik maak met m'n bezem een grote zwier
Het wordt hier dadelijk weer spik en span
Zeg poes, wat vind jij er eigenlijk van?
 
 
De stempelafdrukjes op deze kaart kleurde ik in met potloden.
 
Om het muurtje te metselen gebruikte ik een stencil en structuurpasta. Toen deze pasta opgedroogd was, kleurde ik de steentjes met Te Gekke Krijtjes.
 
 
Op een reststrookje wit papier bracht ik met de krijtjes random diverse herfstkleuren aan. Daarna stempelde ik er met goud embospoeder een aantal bladeren op. Deze bladeren knipte ik uit en plakte ze op het kader wat ik rondom het kaartje maakte.
 
 
Gebruikte materialen:
Stempel jongen, bezem en kikker: Always believe in Magic van Impronte d'Autore 
Stempel poes: You are Magical
Stencil: Bricks van DutchDoobadoo
Embossingpoeder: Wow! Metallic Gold Rich
 

Vandaag is de temperatuur buiten nog aangenaam, maar toch zijn de eerste bladeren al gevallen in mijn tuin. Dat wordt weer regelmatig vegen. Maar dat vind ik niet zo erg, vind het wel een erg dankbaar werkje eigenlijk. Altijd eer van je werk na het vegen, als er weer heel veel blad op de composthoop ligt! 

Groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. Het is een heel gaaf kaartje. Die stenen achtergrond is geweldig! En je kleurwerk ook weer helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart is dit Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met die gemetselde muur Petra!
    Prachtig gekleurd ook weer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi herfstig kaartje, Petra. Wat een gave muur maakte je!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46