Samen gamen

Mijn ma was klaar met poetsen en zemen
En wilde nu wel eens met mij een potje gamen.
"Dit is voor jongelui, ma, dat is niks voor jou."
Maar dat is niet wat ze horen wou.
Vooruit, speel dan maar een keer een spelletje mee.
Maar niet huilen als ik de winnaar ben van ons twee.
Ma is fanatiek en racet vele punten naar binnen
Wacht eens even.... gaat ze nu echt van míj winnen....?


Voor de achtergrond gebruikte ik mooi glimmend papier uit een ouder blokje van de Action. De cirkel heb ik met foamtape verhoogd opgeplakt. Twee stukjes hield ik open, daar stopte ik een labeltje tussen. Op de éne staat "gefeliciteerd" en op de andere staat de leeftijd van de jarige.




Deze digitale stempel van Dr. Digi heet Player Two. Ik kleurde hem in met Faber-Castell Polychromos potloden.


Wie van jullie speelt ook wel eens een game op een PlayStation? Ik heb er gelukkig geen in huis, ik denk dat het heel verslavend is 🤣. En één verslaving is al meer dan genoeg! (Dan heb ik het natuurlijk over mijn freubelverslaving 😊)

Groetjes en houdoe, Petra 





Reacties

  1. gaaaaaaaf gekleurd Petra en een geweldige kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!
    Wat een mooi ingekleurde grappige digi op je kaart.
    In de winter speel ik wel eens een game. We wachten op de nieuwe Xbox :)
    Deze winter vermaken we ons wel, hahaha.
    Fijne week, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige tekst erbij en dan zie je de kaart met de afbeelding. Lachwekkend. Hier Xbox. En nu de hele familie met Nintendo Mario karten....gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, Petra!
    Zo mooi ingekleurd weer, echt een meesterwerk!
    Zelf heb ik een Nintendo DS en speel elke dag wel een spelletje, heerlijk ontspannend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een topper en ik geniet van je tekstjes. Knap en leuk hoor!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46