Voor een heel speciaal iemand

Het Design Team van DigiChoosday kreeg deze uitdaging: gebruik geen plaatje, maar een tekst als middelpunt van je kaart. Geen plaatje leek me in eerste instantie maar saai, maar met een mooie stans en een hoop glitterlijm werd het toch nog wel iets 😂


De tekst komt uit de digitale set Winnie Celebrations 3 Sentiments van Polkadoodles. Deze heb ik op een wit kaartje geprint.


Als achtergrond heb ik dit papier gebruikt: Soft & Scrumptious van Polkadoodles.


De stans van Lin & Lene heb ik 3 keer uitgesneden, 2x uit wit en 1x uit roze. Ik heb ze alledrie op elkaar geplakt zodat het kader wat dikker wordt.


Met een paarsfuchsia Te Gek krijtje heb ik hier en daar wat kleur aangebracht.


Bij de stans zit ook een hartje, die heb ik uit het reststukje van de stans gesneden.


Met een roze fijnlijner wat schaduw langs de letters gebracht, want zwart vond ik ook maar zo zwart...

Vandaag start bij Digi Choosday een nieuwe challenge, het thema is altijd: alles mag. Lekker makkelijk toch? Op dinsdag is er ook altijd een leuke kortingsactie van Polkadoodles, ga vandaag even kijken, wie weet kun je wat leuks scoren.


Kaarten met alleen een tekst maak ik niet vaak, ik kies toch wel gauw voor een 3D plaatje of een stempel. Gaan jullie weleens met alleen een tekst aan de slag?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge #245 Anything Goes - aud sentiments challengeblog
Challenge #50 Herziges - friendship challenge blog
Challenge 204 Add a Heart! - crafty gals corner challenges











Reacties

  1. Heel mooi kaartje. Ik vind ook kaartjes zonder afbeelding vaak heel gaaf. En deze is dat zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje is dit geworden...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, lieve kaart! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra
    Mooi gemaakt dit kaartje het kaartje klopt helemaal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Petra. Soms maak ik wel eens een kaartje waar de tekst centraal staat. Met zo'n mooi frame komt die prachtig uit !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me een hele uitdaging om met een tekst als middelpunt van je creatie te werken.
    Maar het is jou wel heel erg goed gelukt.
    Super mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW! Very elegant card! I love all you have used here.
    Great job
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cette carte est magnifique et originale.
    Bravo !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46