Slapend beertje

Voor Conie Fong mag ik twee maanden gastdesigner zijn, omdat mijn rendierkaartje (kerstkaart op donderdag week 2) wel bij hen in de smaak viel. Leuk hè?



Voor mijn eerste kaart koos ik dit schattige slapende beertje. Deze digistempel heet Baby Buttercup en je vindt hem >hier<. Een paar dessinpapiertjes uitgezocht en gemat op lichtbruin karton. Deze delen op een witte kaart geplakt. Na het kleuren heb ik het beertje uitgeknipt en verhoogd op mijn kaartje geplakt. 


Wat heb ik gebruikt:
digitale stempel: Baby Buttercup van Conie Fong
kleurpotloden: Faber-Castell Polychromos
dessinpapier: Wibra
ovaal stans: Nellie Snellen
hartje: Marianne Design

Met al die wind die op dit moment om mijn huis heen raast, heb ik ook wel zin om een winterslaapje te houden. Hoe is het weer bij jullie?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge #51 - unicorn challenge
Challenge #54 - papercraft challenges

Reacties

  1. Een schattig kaartje! En geen wonder hoor dat je gastdesigner mag zijn. Jouw kleurwerk past daar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart. Leuk dat je gd bent.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super schattig kaartje Petra...zo een lief stempeltje en weer prachtig ingekleurd ook ..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje! Super mooi ingekleurd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra
    Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn bij Cony Fong, je hebt het verdient je kleurt zo prachtig! Ook dit schattige beertje vind ik zo mooi zoals je het dekentje hebt gekleurd met die diepte erin! Ook de kleurtjes vind ik zo mooi prachtig kaartje is het geworden!
    Jammer dat ik je niet heb gezien op de beurs, ik heb wel Sannie en Inge gezien maar bij jullie kraam was het zo druk op dat moment, dat ik er niet tussen kon komen.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje Petra. Nog van harte proficiat. Ik had niet goed op mijn kalender gekeken en dacht dat je pas eind februari jarig was..... Sorry !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your colouring, beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning coloring Petra! I am in awe of your coloring. I want to color texture like that. Fabulous creation as well. Thanks for being part of our Guest Designer team. We love having you. Hugs, Gloria

    https://purpleglocreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute card! love the colours and your colouring is outstanding ;o))) Thank you for playing along with our "Use at least 2 designer papers" at Papercraft Challenges! Please excuse my late commenting! Have a wonderful day and happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lovely card and great coloring!Thanks for joining us at papecraft-challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46