Sneeuwklokjes

Toen ik de opdracht kreeg om een tag te maken die voornamelijk uit wit bestaat én er moeten voorjaarsbloemen op staan, moest ik toch wel even nadenken... Uiteindelijk koos ik voor sneeuwklokjes, dan heb ik in ieder geval al witte bloemen, nu alleen nog een zo wit mogelijke achtergrond 😊


Bij Polkadoodles vond ik deze schoonheid. Ze heet Snowdrop, The Darling Buds. Ik hoefde niet veel te kleuren haha. Alleen haar gezichtje en hier en daar een steeltje. 


De tag emboste ik met een embossingpoeder die een beetje een craquelé effect geeft. Dan is het wit niet meer zo "alleen maar wit".

Wat heb ik gebruikt?
Kleurpotloden: Faber-Castell Polychromos
Stencil: Achtergrond Bloemen - CraftEmotions
Embossingpoeder: Frosted Crystal - Ranger

 

Vandaag begint bij DigiChoosday een nieuwe challenge én vandaag kun je weer met korting shoppen, ga dus zeker eens kijken.

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge Week 5 - colour crazy challenge
Challenge #298 - brown sugar challenge


Reacties

  1. Wat een prachtig label. Zo mooi met de embossing achtergrond en een super mooie stempel!
    Was gezellig om elkaar weer even te zien en spreken in Den Bosch!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan, prachtig in deze zachte groene kleur! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Petra
    Knap gemaakt met de witte accenten!
    Wat een lief stempeltje heb je gebruikt, prachtig geheel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je opdracht is goed gelukt zeg, super mooi gemaakt!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning, Petra! Love the added sparkle and that gorgeous green! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden, Petra. Ik kan me voorstellen dat je daar even goed over moest nadenken... Maar het is een plaatje!
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. al hoefde je niet veel te kleuren Petra het is een prachtige tag
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtig geheel heb je ervan gemaakt Petra. Schattig die afbeelding en een heel goed idee om met embossingpoeder aan de gang te gaan. Dit geeft echt een mooi effect.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee dat wit embossen! Heel mooi en fijntjes, vind ik deze tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit prachtig!!En wat een schat van een plaatje, zo lief.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful. I love your color choice and design. So glad you shared over at Colour Crazy challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46