Slapend beertje

Vorige week liet ik jullie een kaart zien met dit schattige beertje. Toen gebruikte ik de kleuren blauw en groen. Deze week maakte ik een meisjesvariant.


De digitale stempel kreeg ik van Conie Fong omdat ik deze maand haar gastdesigner mag zijn. Ik heb hem ingekleurd en daarna uitgeknipt. Op het kaartje zit een standaard frame met daar achter een dessinpapiertje. De sticker "een dochter" is eigenlijk zilver, maar ik heb hem paars gekleurd met een Identypen. Dat is een pen waarmee je op cd's kunt schrijven. Het werkt ook heel goed op stickers.




Wat heb ik gebruikt:
digitale stempel: Baby Buttercup van Conie Fong
kleurpotloden: Faber-Castell Polychromos
dessinpapier: Colours Unlimited
Frame: Frame Layered Cards nr. 6


Vorige week raasde de wind hier om het huis. Vandaag geven ze al weer storm op. Niet zo veel als vorige week, maar toch.... ik word jaloers op dit beertje, het laat me heel erg naar een winterslaapje verlangen. Hoe brengen jullie het liefst je dag door als het buiten zo stormt?

groetjes en houdoe, Petra

Challenges:
Challenge Week 6 Anything goes colouring: colour crazy challenge
Challenge 204 Add a heart - crafty gals corner challenges

Reacties

  1. Wat een schattige kaart.
    En met deze harde wind ben ik het liefst binnen .
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De meisjesvariant is ook prachtig geworden! Erg schattig kaartje! Fijne zondag, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een schatje petra, erg mooi gemaakt.
    Hier giert de wind momenteel ook om het huis, lekker binnen blijven brrr.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra
    Ah, deze is ook weer zo lief en schattig in het roze....
    Ook weer zo mooi ingekleurd!
    Prachtig kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje van een kaart Petra en wat heb je die vacht van het beertje mooi ingekleurd. Heel aaibaar ziet het eruit.
    Ik breng mijn dag door met bloggen, knutselen en lezen heb ik me voorgenomen..heerlijk ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow,I love this card. Your colouring is amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk lief kaartje!
    Je hebt het beertje prachtig ingekleurd.
    Binnen blijven nu helaas uitzieken, anders hobby, lezen en serie kijken.
    Fijne week de 3e storm komt komend weekend.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met dit lieve beertje, Petra.
    Wij waren bij mijn zus in Haarlem afgelopen weekend en hadden bedacht lekker even uit te waaien aan zee...helaas heel veel regen, dus na een kort stukje op het strand snel naar binnen voor warme chocola!
    Verder hebben we de dag maar binnen doorgebracht, kletsend en met veel thee.
    Als ik thuis ben vind ik storm ideaal lees- of knutselweer!
    Groetjes
    jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46