Zeemeermin

Regelmatig laat ik hier kaarten zien met digistamps die zijn getekend door Beccy Muir.
Ze heeft een dochter van 17 jaar die ook graag tekent.
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een door haar getekende zeemeermin.


Een paarse kaart heb ik beplakt met papier uit het blok Summer Breeze (Action).
Vervolgens 2 cirkels uit de voorkant gesneden.
Met cirkelstansen heb ik uit paars en zeegroen papier 2 iets grotere cirkels gesneden en die over de gaten geplakt.
Op een restje paars en zeeblauw een schelpsticker geplakt en die daarna uitgeknipt en links onder in het hoekje verhoogd opgeplakt.


Aan de binnenkant heb ik één van de uitgesneden cirkels geplakt.
Waarom? Zomaar..., voor de fun haha!
Op een strook wit papier de zeemeermin geprint en ingekleurd.
Met het mask Wavy Stripes (DutchDoobadoo) en een aquakleurig Te Gek Krijtje de waterbubbels gekleurd.


Faber-Castell Polychromos kleuren:
huid 102, 131, 132, 189
paars 120, 136, 141, 249
blauw 153, 156, 264
haar 102, 109, 136


Op haar staart heb ik schubjes getekend.
De staart vind ik best wel mooi geworden.
Over het haar ben ik minder tevreden.
Ach... dat is een goede reden om te blíjven kleuren, want 'oefening baart kunst', toch?

De Mermaid Set staat nu in de webshop van Beccy's Place, je vindt hem hier.

Visit My Digital Store

groetjes en houdoe, Petra




Reacties

  1. Stunning card, love your colouring of the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En de staart is inderdaad prachtig gekleurd zeg! Mag je trots op zijn!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en weer prachtig gekleurd.
    Je olielamp vind ik echt geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Petra. En inderdaad gewoon blijven oefenen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Petra!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm geweldig. De staart is super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46