Poppy Wood

Vandaag ben ik een beetje dromerig.
Ik sluit mijn ogen en denk aan...


Dit schattige meisje is Gorjuss nr. 18 Poppy Wood van Santoro.
Ik heb haar op wit papier gestempeld en daarna ingekleurd.
Boven en onder haar heb ik een patroontje van Ann's Paper Art geborduurd.
Uit zwart en zilver cardstock een omlijsting gemaakt, die heb ik met wat foamtape verhoogd opgeplakt.
Daarna op zwart papier gemat en op een zilveren kaart geplakt.


Faber-Castell Polychromos kleuren:
huid 102 - 131 - 132 - 189
haar 199 - 231 - 233 - 247
bloempjes 126 - 217


Haar jurk is eigenlijk egaal van kleur, maar ik dacht:
laat ik er eens een polkadot jurkje van maken !


Dit kaartje heb ik gemaakt voor:
challenge zwart-wit met 1 andere kleur van Kleuren met Potloden


en stuur ik naar challenge 29 van Craftliners thema "alles mag".


Doe je óók mee met de challenge
"maak een kaart in Zwart-Wit met 1 andere kleur (exclusief huid)"
bij Kleuren met Potloden?
Je hebt de tijd tot 7 september 23:55 uur.
Hier vind je alle informatie.



Reacties

  1. Deze stempel had ik nog nooit gezien. Heel mooi gedaan voor haar jurkje! En leuk hoe je je kaart opgebouwd hebt!
    fijne zondag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk hoe je dat jurkje bewerkt hebt en dat frame er omheen. Superleuk, net een schilderijtje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, vooral het jurkje is mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem supermooi!!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig ben ik niet de enigste die niet tegen de hitte kan, dat heb ik wel gelezen op mijn blog Petra, jij bent ook geen zomermens heb ik begrepen.
    Je hebt wel weer een beeldschone kaart gemaakt, zo mooi gekleurd en afgewerkt, prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart. Inlijsten en ophangen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Misschien vindt je het leuk om hem in te sturen voor onze challenge bij Craftliners. Er is deze keer een mooie Gorjuss stempel te winnen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46