Aapjes

Dit lieve aapje is helemaal verliefd op zijn banaan en laat hem voorlopig niet meer los:


Op een wit correspondentiekaartje heb ik een mask van Heidi Swapp gelegd.
Met een geel, lichtbruin, bruin en roestkleurig Te Gek Krijtje heb ik de open vakken gekleurd.
Uit de losse pols wat banners geknipt en opgeplakt.
Met een bruine fijnschrijver een stiklijntje om de kaart getekend.
Vervolgens op bruin cardstock gemat en daarna op een lichtgele kaart geplakt.


Faber-Castell Polychromos kleuren:
geel 107, 108
bruin 176, 180, 187, 188, 283
zwart 199

Dit lieve aapje komt uit de Monkey Madness Set van Beccy's Place, je kunt hem hier vinden.

   Visit My On Line Store


Met de ScanNCut machine heb ik een "melkpakje" uitgesneden.
Met een mask van Rayher en een lichtbruin, bruin en roestmetallic Te Gek Krijtje heb ik de voor- en achterkant gekleurd.
De sterren heb ik ook uitgesneden met de ScanNCut.
Het lintje waarmee het pakje dicht gebonden is, komt uit de restjesdoos.

Net als dit aapje hou ik ook van bananen.
De echte... maar ook de snoepvariant!
Ik heb het pakje gevuld met de lekkere snoepjes.
Nu nog even bedenken wie ik hiermee ga verblijden.
Eh... ga ik dit lekkers echt weggeven of geef ik het mezelf cadeau...?
(ik denk er nog even over na haha)


Faber-Castell Polychromos kleuren:
huidskleur 102, 132, 189
Bruin 184, 187, 199, 283

groetjes en houdoe,






Reacties

  1. Weer twee leuke kaartjes Petra. De achtergrondjes zijn weer heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat schattig Petra....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Wat een leuke set is dit met dat aapje. Prachtig zoals je het gecombineerd hebt met d achtergrond.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Two super projects, love your colouring of the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en melkpak met grappige aapjes!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gemaakt Petra, supermooie achtergronden en die aapjes zijn zó leuk en heel mooi ingekleurd. Yummie...bananensnoepjes..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi zijn deze 2 kaartjes Petra, wat een super schattige aapjes erop...en ook de achtergrond zo mooi gedaan met je te gekke krijtjes....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve aapjes Petra en natuurlijk weer zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk doosje en kaart, de achtergrond van alletwee is weer super mooi gekleurd met je te gekke krijtjes! Wat een feest om met te gekke krijtje te werken!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ee lief kaartje, en die stempeltjes zijn zooooo cute!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De mooi ingekleurde aapjes, staan voor een schitterende achtergrond.
    Het is weer een prachtwerk met je Te Gekke Krijtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart en het melkkarton is ook zo leuk ! Je achtergrond is echt heel tof !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46