Vosje

Vossen in het wild zie je niet zo vaak in Nederland.
Tóch ben ik er ééntje tegengekomen.
Ik heb hem maar gauw vastgeplakt op mijn kaartje.


Op een wit correspondentiekaartje heb ik met Te Gekke Krijtjes kleur aangebracht.
Ik heb de kleuren oker, bruin, lichtbruin metallic en bruin metallic gebruikt.

Vervolgens met Versamark bladeren uit de HobbyART Falling Leaves Set gestempeld en bestrooid met WOW! Metallic Copper Sparkle embossingpoeder.

Uit vellum een blad geknipt en op de kaart geplakt.
Het vosje er bovenop gezet.
Nog een paar bruine hobbydotstickertjes in de hoeken en alles op een bruine basiskaart gemat.


Faber-Castell Polychromos kleuren:
bruin 187, 188, 190, 283
zwart 199

Dit vosje is van Gerda Steiner Designs en ik stuur deze kaart dan ook naar de August Challenge.

groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Schattig kaartje,heb je erg mooi gemaakt!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een scheetje ! lief kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable image and great card. Your colouring is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vosje. En bedankt voor je complimentje op mijn digi, het gaat inderdaad steeds beter......
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en heel schattig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dit vosje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend dit herfstkaartje Petra, wat een leuk schattig vosje erop....KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig vosje. Mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your colouring is wonderful and I love that vellum leaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super card and great colouring

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46