Olielamp

Vandaag een kaartje waarop ik me lekker heb kunnen uitleven:
het plaatje gekleurd met potloden
en de binnenkaart van de kaart héérlijk gekleurd met krijtjes!


Een strook karton heb ik in drieën gevouwen zodanig dat hij aan de voorkant openvouwt.
De openslaande delen zijn beplakt met dessinpapier uit een blokje van Boekenvoordeel.
In de hoeken gouden hoekstickers geplakt.
Uit het midden heb ik een cirkel gestanst, zodat je een mooi doorkijkje hebt naar de lamp.


De binnenkant heb ik gekleurd met Te Gekke Krijtjes.
Ik heb een geel, oranje, rood, bruin metallic, olijfgroen en een zwart krijtje gebruikt.


De olielamp is gekleurd met Faber-Castell Polychromos:
groen 168, 173, 174
bruin 283
geel 105, 108
oranje 111
rood 217
blauw 247
zwart 199


Deze olielamp komt uit de "A Light In The Darkness Set" van Beccy's Place.
Hij ligt nu in de webshop, je vindt hem hier.

 Visit My Digital Store  

groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Hoi Peet!
    Wat heb je deze kaart mooi gemaakt, zo gaaf die schawaduw op die olielamp. Het licht wat zich verspreidt met de krijtjes, heel gaaf.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Prachtig!!! Ik ben blij dat ik me heb opgegeven voor de "Te Gekke Krijtjes" workshop. Dit wil ik ook wel leren zo :-)
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, hoe mooi gekleurd weer! Het is net echt die olielamp.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kleurwerk Petra. Zowel de achtergrond als de lamp. Ik heb even al je kaartjes met krijtjes bekeken hoe je dat doet. Heb er hier in Frankrijk op een markt gekocht, dus dat wordt oefenen na mijn vakantie :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi Petra, zowel hoe je het model kaart gemaakt hebt als je kleurwerk. Die glans op de voet van de olielamp is zo mooi, laat het heel "warm" overkomen...top.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card, love the colouring of the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Petra wat is je olielampje prachtig ingekleurd.
    Ook de achtergrond is weer helemaal te gek.
    En je hebt een leuk patroontje gemaakt.
    Komt schitterend uit met het lampje.
    Top kaart Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. De lamp heb je heel mooi ingekleurd.
    Het is alsof de achtergrond door de lamp wordt verlicht!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46