Olifant

Door de drukte op mijn werk vooraf aan de vakantie en de zomervakantie zelf kwam van het bloggen even niets. Maar hier ben ik weer eens met een kaartje.
 

Dit kaartje maakte ik eind juli voor de verjaardag van mijn zoon. De olifant stempelde ik op crèmekleurig papier en kleurde hem in met aquarelpotloden. De achtergrond maakte ik met inkt en een stencil.

 
Later deed ik hetzelfde op wit papier, maar die vind ik iets minder mooi van resultaat.
 
stempel olifant Pink Ink Designs, aquarelpotloden Derwent Inktense, stencil bladeren Pronty, Distress Ink
 
Ook al zat ik niet achter de pc, ik vond wel tijd om af en toe een kaartje te maken. Daarom zal ik jullie de komende drie dagen ook nog even komen spammen met mijn creaties 😀 

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. o wat een prachtige kaart Petra en gaaf zo ook met dat vellum.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten met die olifant, Petra
    Nog van harte met je zoon
    Nu ben je zeker al weer toe aan vakantie?
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, wat een prachtige kaart Petra.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Petra! Altijd leuk om je mooie creaties te zien met prachtige achtergrondjes erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, je spant maar hoor! Deze kaart Is geweldig! Die olifant is zo grappig.. mooie kleuren zijn het, niet te hard, als je snapt wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Ik snap wel waarom je de crèmekleurige achtergrond mooier vindt, maar beide kaarten zijn geweldig goed geslaagd.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46