Fiets

Tijdens een kletseldag leende ik de stempel van deze fiets. Ik kwam er op dat moment niet aan toe om er verder iets mee te doen (iets met stempelen en teveel tussendoor kletsen...).

 
Inmiddels heb ik er met inkt en een stencil een cirkel en achtergrond achter gemaakt.
 
 
Altijd leuk om twee kleurvariaties te maken.
 

stempel fiets Marianne Design, stencil Action, Distress Ink, embossingpoeder wit WOW!

Deze kaarten zijn inmiddels al verstuurd. Twee bloggers komen ze misschien bekend voor 😁.
Het kwam er gewoon niet van om ze hier eerder te laten zien.
 
 
Gisteren vertelde ik al dat ik net terug ben van een toertocht door Frankrijk. We vinden het leuk om lekker rond te rijden tot we spontaan een mooie plek zien om daar onze lunch op te eten. Met prachtig uitzicht: hier zitten we aan het meer van Tignes. Ongelooflijk hoe mooi blauw (groen/aqua) dit meer is.


Hier zijn we op de Col du Galibier waar het ontzettend koud was bovenop de top, de thermometer gaf 6 graden aan... Gelukkig maakte het prachtige uitzicht heel veel goed.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Prachtige kaarten met mooie stempel Petra.
    Mooie achtergrond erbij.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten Petra en ik heb er 1

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten. Leuk is de fiets die je erop gestempeld hebt. Fijn dat jullie leuk getoerd hebben door Frankrijk. Mooie foto’s. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes en de foto's zijn prachtig!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Petra en leuke foto's van je vakantie. Flinke klim is dat op de Galibier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakte uiteindelijk toch twee mooie kaarten met die fiets. Mooi zoals je het stencil laat vervagen en je hebt twee mooie kleurencombinaties gekozen vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46