Das

Terwijl mijn collega een rondje fietste werd hij aangereden door een scooter. Sleutelbeen en ribben gebroken, bont en blauw... DAS geen leuk nieuws.


De das stempelde ik op aquarelpapier en kleurde deze in met potloden. De tekst maakte ik op de computer.
 
Stempel Brock Pink Ink Designs, aquarelpotloden Derwent Inktense, papier CRAFTsensations 

Vandaag belooft de weerman een dag met regelmatig een bui. Wat gaan jullie doen, naar je hobbytafel of Formule 1 Zandvoort kijken? 

Groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Wat een mooi kaartje, Petra
    Daar knapt je collega vast van op
    Wij gaan zometeen een tochtje op de mountainbike maken, nu is het nog droog en straks weer lekker knutselen, Richard volgt Max op afstand en dan hoor ik het wel...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Petra.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een treffende leuke tekst bij de mooie stempel van de das. Die ook weer schitterend is ingekleurd. Dat zal je collega goed doen na deze lelijke val.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart met deze tekst !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met een zeer toepasselijke tekst. Erg leuk gedaan.
    Ik combineer knutselen en de F1 vanmiddag. Manlief kijkt voor in de kamer F1 en ik zit achter te knutselen maar hoor wel alles van de tv. Win win dus.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, de F1 kan me gestolen worden. Vind ik nou echt niets aan. Ik heb al een kaartje gemaakt, en pan lekkere soep staat af te koelen en nu even bloggen.
    Je kaart is super leuk met die grappige tekst. Minder leuk voor je collega, maar om dit kaartje kan hij vast wel glimlachen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart in combinatie met de tekst Petra. Die das heb je mooi ingekleurd vind ik. Mijn man kijkt Formule 1 en ik ben gaan knutselen en nu ga ik lekker een pan soep koken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moooooie kaart, geweldig die tekst erbij.
    Groetjes. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart en die tekst is geweldig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart!
    ik heb gewerkt zondagmiddag en avond,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46