ACDC

Iemand vroeg mij: "Wil je een kaart maken voor een 20-jarige die van zwart en rood houdt en van ACDC?"


Ik heb een plaatje van een gitaar van ACDC gegoogled, deze uitgeprint en met potloden de kleuren wat extra aangezet. Zwartwit dessinpapier opgezocht en op een leuke kaartvorm geplakt.


Als je het rode vierkantje een beetje optilt kan de kaart open om in de binnenkant een verjaardagswens te schrijven.

plaatje van internet, potloden Faber-Castell Polychromos, papier craftsensations, stans ster Nellie Snellen, stans vierkant en pijlen CREAlies

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van ACDC, maar wel van Queen. De afgelopen twee weken reden Benno en ik op de motor door de Franse Alpen. Daaraan vooraf bezochten we Montreux. Daar staat een groot standbeeld van Freddy Mercury. Erg leuk om eens te bekijken. Het was er alleen een beetje winderig. 
 


 
groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Dit heb je wel gaaf gemaakt voor een jongen die van ACDC houdt Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt, Petra
    Nee A.C.D.C. is mij ook ietwat te heftig, Queen is ook meer iets voor ons
    Heerlijk touren met de motor dan kom je nog eens wat tegen
    Leuke foto trouwens!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super gave mooie kaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Petra....heel mooi voor iemand van 20!
    Mooie foto!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Petra.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh gaaf, op de motor door de Franse Alpen!! Wij zitten er nu voor de derde keer op een andere plek een wat is het er mooi!!
    Je kaart is heel goed gelukt vind ik. Als ik de opdracht hoor is hij meer dan geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46