Kerstkaart op donderdag week 13

Voor de kerstkaart van deze week heb ik weer eens een knipvel gebruikt.


Ik maakte er een schudkaartje van. Maar ik denk dat ik iets te kwistig strooide met de glitters, want het plaatje is nu niet meer helemaal te zien. Ach, dan moet de ontvanger maar flink schudden 😁. Een geschulpt vierkant eromheen en op het crèmekleurig oplegvel een paar lijntjes gescored.

knipvel Marjolein Zweed Creatief, schudmateriaal CRAFTsensations, stans Love2Craft, clearstempel tekst Studio Light 


Groetjes en houdoe, Petra 


Kerstkaart op donderdag - 52 weeks to Christmas


Reacties

  1. leuke schudkaart, heerlijk toch een flink pak sneeuw...schudden maar met die kaart.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart, leuke uitdaging hebben we deze maand HOHOHO, misschien tot volgende week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart, Pera
    En achudden maar!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schut kerstkaart Petra.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schudkaart hoor en wat mij betreft niet teveel schudmateriaal.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke schudkaart, Petra! Een flink pak sneeuw is er gevallen, het lijkt onze vakantie in Sauerland wel! Ik gebruikte op mijn KKT kaart van gisteren weer eens plaatjes van knipvellen, heb nog mappen vol.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Dat schudmateriaal heb ik onlangs ook gekocht. Zo leuk voor kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi ! En als de ontvanger het kaart krijgt heeft de die dag wat harder gesneeuwd…
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi schudkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk schudkaartje met de kerk op de achteregrond Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een vrolijke schudkaart in winterse sferen Petra. Ik stop er meestal te weinig schudsel in, dit is veel leuker :) Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele mooie schudkaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart!
    Fijn dat je weer meedoet deze week.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie schudkaart heb je gemaakt en de glitters zijn echt niet te veel hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave schudkaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46