Dots of love

Dit jaar deed ik weer mee met de jaarlijkse Dot-a-long van Stipstijl. Deze keer stipten we op een bord van 30 cm. Het thema is Dots of Love.


Dit is het resultaat na twee weken stippen.

Je weet vooraf niet hoe het patroon eruit komt te zien en je moet drie kleuren kiezen. Spannend! Dots of Love... dan denk je al gauw aan liefde... rood... roze.... Maar ik doe het graag op mijn eigen manier, dus ik koos voor licht- en donkergroen en geel 😁.


Elke week krijg je een klein deel van het patroon en na vijf weken is het bord dan eindelijk af.

Het is zo leuk om het patroon te zien groeien. In het begin denk je... heb ik het wel netjes genoeg gedaan, wat moet dat toch worden? Misschien ben ik te kritisch voor mezelf. Het motto van Nienke is "het komt goed" en dat komt het uiteindelijk ook. Het hoeft ook niet perfect te zijn, het is tenslotte handwerk.

Ik ben echt super blij met het eindresultaat. Wat vinden jullie ervan?

Groetjes en houdoe, Petra 


Reacties

  1. Heel erg mooi gemaakt Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow Petra, dit is mooi zeg
    Inderdaad deze kleurencombinatie ia prachtig en niet zo voor de hand liggend, ik ben ook een beetje aan het stippen gegaan, maar dan op papier en houten doosjes, maar ik kom nog niet in de buurt van jouw prestatie, maar hebber wel veel plezier in!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan Petra....en je hebt ook leuke kleuren gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig bord geworden Petra. Ik heb meegedaan met de 1e stipalong. Ook begonnen aan de klok, maar die ligt nog steeds te wachten om afgemaakt te worden. Terwijl ik het stippen toch heel ontspannend vind.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een prachtig bord geworden Petra en ik vind het echt voorjaarskleurtjes. Wat een boel stipjes maar o zo mooi!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is je bord geworden Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Ik volgde ook mee, alleen kwam ik nog niet tot stippen, te druk met andere dingen hier. Maar binnenkort begin ik er ook aan. Leuke kleuren koos je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi bord heb je gestipt. Ik wist niet dat er zoiets bestond... Net als het patroon met haken, dat je elke keer een stukje patroonbeschrijving krijgt... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46