Blauwe druifjes

In mijn voortuin staan blauwe druifjes. Elk jaar kondigen ze de lente weer aan. Het is een makkelijk plantje; eenmaal geplant hoef je er niet veel meer aan te doen, hij doet het elk jaar weer. Ik kan er enorm van genieten.


De blauwe druifjes stempelde ik twee keer in de hoek van een wit kaartje en kleurde ze in met aquarelpotloden. Daarna een tekst gestempeld en met inkt een rechthoek achter de bloempjes gekleurd.

 
De eerste kaart stempelde ik met bruine inkt. Dan zijn de bloemen best wel heftig aanwezig op het kaartje. Daarom stempelde ik bij het tweede kaartje met lichtblauwe inkt. Wat een verschil in eindresultaat !

clearstempel blauw druifje Veer&Moon Studio Light, stempel tekst Precious Marieke, aquarelpotloden Derwent Inktense, Distress Ink blauw: Tumbled Glass en Blueprint Sketch, groen: Twisted Citron en Mowed Lawn, inkt bruin Versafine Pinecone, blauw Memento Summer Sky


Persoonlijk vind ik de linker variant mooier. Welke heeft jullie voorkeur?

Groetjes en houdoe, Petra 



Reacties

  1. helemaal mooi is dit geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! De tweede vind ik super mooi met de zachtere uitstraling en positieve tekst. Ook hier kondigen blauwe druifjes de lente aan op ons terras. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes, Petra
    Ik ben ook dol op die blauwe druifjes
    Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen vind ze allebei even mooi!
    Prachtig dat kader waar je ze net naast hebt geplaatst, geeft dimensie, ook de teksten vind ik mooi
    Kortom een prachtgeheel!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stempels heb je gebruikt mooi ingekleurd twee hele mooie kaarten maar de tweede vind ik de mooiste groetjes JOSJE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lente kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Petra.
    Mooi ingekleurd.
    De tweede is heel mooi met een mooie tekst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes met de leuke blauwe druifjes. Ik vind het zulke leuke bloemen!
    Ik geef de voorkeur aan de lichtere afdruk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. moeilijk om te kiezen maar ik vind de linker in de zachtere kleurtjes toch de mooiste. beiden zijn ze prachtig hoor!!!
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 prachtige kaartjes Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaartjes Petra! Dat kader heb je zo mooi gemaakt. Mijn voorkeur? Als ik echt zou moeten kiezen, zou het de linker worden...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46