Kerstkaart op donderdag week 10

Zag je mijn broertje vorige week?
Ik werd een beetje jaloers toen ik naar hem keek.
Hij ging skiën in plaats van lopen.
Toen ben ik ook maar gauw een paar latten wezen kopen.
Nu gaan we samen als een speer.
Nee, waggelen.... dat doen wij niet meer!


Die pinguïn op zijn skies vond ik zo geinig, die moest ik gewoon nog een keer inkleuren. Weer wat ouder papier gebruikt, mijn oude voorraad slinkt langzaam maar gestaag.


Inkleuren met potlood blijft toch een van mijn favoriete bezigheden. Het is heerlijk ontspannend en zo leuk om het poppetje tot leven te zien komen.

digistempel Ski Theo Penguin Polkadoodles, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, papier StudioLight

Vorige week was ik op de Knotsgekke Kaarten Beurs in Den Bosch en daar heb ik toch zulk mooi papier gezien.... maar ik wist me te bedwingen: eerst oude voorraad opmaken!  Zo'n kaartje met drie panelen helpt me daar goed bij haha.

Groetjes en houdoe, Petra 


Challenge #369: kaart met drie paneeltjes - Dutch Card Lovers
Kerstkaart op donderdag - 52 weeks to Christmas



Reacties

  1. Dit broertje heeft gelijk om ook te gaan skiën. Je hebt hem prachtig ingekleurd! Knap van je om niet overstag te gaan voor nieuw papier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk en lief kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en de leuke pinguïn is weer mooi gekleurd.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart. En knap dat je geen nieuw papier hebt gekocht, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat ze nu samen oppad kunnen...die van vorige week was leuk maar deze is ook geweldig...wat een mooie kleuren..
    Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah dezevis pok al zo schattig Petra
    En zo mooi ingekleurd!
    Dat rijmverhaaltje is ook zo leuk!
    En ja op voorraad heb je vaak ook een hoop dp, tenminste als ik voor mij zelf mag spreken, ik kan nog jaren vooruit...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooi lief kaartje Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattige kaart,erg mooi ingekleurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en die pinguïn heb je prachtig ingekleurd.
    Je zelfbeheersing vind ik bewondersenswaardig!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit is een leuk kaartje met deze pinguin! Twee broertjes die samen kunnen skiën, hoe leuk is dat. Ja het valt niet mee je te bedwingen als je al die mooie nieuwe dingen weer ziet, maar je bent er wel in geslaagd, top hoor! En gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo eindelijk weer eens een reactie van mij kant.
    wat een gave kerstkaart heb je gemaakt voor 52 weeks to christmas.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk gedichtje heb je bij je mooie kerstkaart gemaakt Petra, heel knap. Die pinguïn is heel mooi ingekleurd, die bril, net echt en mooie paneeltjes hoor. Knap dat je weerstand kon bieden aan het kopen van nieuw papier, moet je me toch eens leren hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze leuke pinguin heeft ook een mooie achtergrond gekregen.
    Mooi kleurwerk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig dp en mooie combinatie gemaakt, die super schattige penguin staat er leuk op.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig stempeltje en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt. Ik ga ook eerst eens oud papier opmaken. Er ligt genoeg in mijn kast.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer top gekleurd !!!
    Mooi geheel !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook dit is een super leuke kaart Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart met deze geinige pinguïn. Mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is inderdaad een perfect modelletje om je papiertjes op te gebruiken. Een prachtig achtergrondje voor deze sportieve pinguin. Heel leuk gedaan! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk weer, Petra, deze skiënde pinguïn. En inderdaad een goed achtergrondje om wat papier op kwijt te raken. Knap dat je je op de beurs hebt ingehouden!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vrolijk kaartje, en nu maar hopen dat er sneeuw ligt in december

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart en mooi gekleurd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi papier heb je gebruikt voor je paneeltjes en de schattige en mooi gekleurde pinguïn komt daar mooi tegen uit! Fijn dat je meedoet met DCL, Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke kaartje heb je gemaakt mooi ingekleurd ook
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke tri-panelkaart Petra! Bedankt voor het meedoen bij DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke kaart Petra! Dat papier heb ik ook nog, tof blokje.
    verstandig dat je je kan beheersen om geen papier te kopen tot het andere op is, vind ik een moeilijk iets ;-)
    Fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is mooi! Superleuke kaart, mooi papier en een schattig en mooi ingekleurde afbeelding. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje! En wat heb je mooi gekleurd. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuk en heel ontspannend dat inkleuren. Ik moet de potloden ook maar weer eens tevoorchijn halen. Tof kaartje. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46