Skating is such fun

Vroeger stond ik heel veel op de schaats en toen ontmoette ik mijn man die helemaal niets om schaatsen geeft. Van samen schaatsen kwam niet veel terecht. Mijn kinderen zien er ook de lol niet van in en zo liggen mijn schaatsen al jaren stof te happen op de zolder. Maar ze wegdoen... tja dat kan ik nog steeds niet.
 

Deze kaart maakte ik als inspiratie voor de nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden. De digistempel is gesponsord door The Paper Shelter. Ik kleurde haar in met potloden, de achtergrond maakte ik met stempels en inkt.
 
digistempel Skating Is Such Fun van The Paper Shelter, clearstempel grote boom Different Colors, clearstempel kleine bomen Winter Scene-its HobbyART, Memento inkt, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos 
 

 
Gebruikte kleuren:
Huid 131-132-188-189-283
Ogen 170-199-267-271
Schaats 146-199-271
Jurk 170-171-267
Haar 111-178-182-184-235


Doe je deze maand mee met de challenge? Het thema is Alles Mag, zolang het maar ingekleurd is met potloden. Hier vind je alle info.

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Een leuke kaart met mooie achtergrond en digi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Petra.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje met het schaatsende meisje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met een mooi winters tafereeltje erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Leuk met de dennenrij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart heb je met deze schattige schaatster gemaakt. Het haar ook erg mooi ingekleurd. Ik vind dat altijd het moeilijkste om in te kleuren. Een mooie achtergrond heb je er ook bij gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Petra
    Zo mooi ingekleurd dat schaatsertje!
    Ja ik heb ook heel veel geschaatst en geskated, maar de laatste jaren komt het er niet meer van ik zwem liever
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig gekleurd en kaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en prachtig ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend! Die haren zijn mooi gekleurd. Enig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46