Kerstkaart op donderdag week 41

Het is even geleden, maar hier ben ik dan weer eens met een kerstkaart op donderdag.
 

Lichtblauw papier emboste ik met een stencil met allemaal bolletjes. Daarna bracht ik in de hoeken en langs de randen met inkt wat extra kleur blauw aan. Een wit strookje emboste ik met een embossingfolder waarna de ijskristallen een likje inkt en een beetje glitterlijm kregen. Uit glimmend papier een grote ijskristal gestanst.


Hetzelfde gedaan maar nu met lichtgroen papier als basis.

En als ik dan toch lekker bezig ben, ook nog maar een paarse versie. Drie kaarten in één middag, zo heb ik snel een paar weken waarop ik niet toekwam aan een kerstkaart op donderdag ingehaald.

stencil CRAFTsensations, embossingfolder Amy Design, Distress Ink blauwe kaart Salty Ocean, Faded Jeans, groene kaart Evergreen Bough, Lucky Clover, paarse kaart Wilted Violet, Seedles Preserves, Memento blauwe kaart Danube Blue, groene kaart Northern Pine, paarse kaart Grape Jelly, stans ijskristal Crafter's Companion, tekst clearstempel Noor!design, glitterlijm, witte gelpen


Hoe staat het met jullie kerstkaartenvoorraad?

Groetjes en houdoe, Petra 

challenge:
embossing dry/heat - Knutsels en Kadootjes 


Reacties

  1. Prachtige reeks kerstkaarten Petra. Heel tof met die witte strook met gekleurde embossing en die grote sneeuwvlok er op.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Petra.
    Mooi in deze tinten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat we je hier weer zien, en dan drie van die leukerds...heerlijk zo'n serie dan is de inhaalslag zo weer gemaakt!!
    mooie kaartjes, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super mooie serie kerstkaarten Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaarten, Petra
    Mooi weer 3 erbij voor jou!
    Ik zit rond de 60 stuks
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie strakke versie van je kerstkaarten. Zo zie jmaar, ze hoeven niet altijd druk te zijn. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie in deze kleuren Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Petra,
    Leuke kaarten maakte je deze week...
    Ik maakte er deze week 2 dezelfde. Zit ook al aan een behoorlijk aantal. Denk ergens rond 65 maar heb er ook nog teruggevonden van vorige jaren... Dus zullen het er rond de 100 zijn denk ik... Weet natuurlijk nog niet wat er verkocht gaat worden voor ik zelf begin te schrijven. Ga er best nog wat extra bij maken...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie rustige kaartjes met deze techniek Petra. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi kan eenvoudig zijn bewijs je hier!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaarten Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bep de Bruijn13 oktober, 2022

    Hele mooie kaartjes. Ik ben half op weg. Maar dat gaat nog wel lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kaarten.Dit is ook een mooi idee… ik heb zitten te denken en te knoeien met een embossing stencil…. Ik onthou dit. Want ik vind het zo leuk Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaarten in verschillende kleuren Petra. Mooie sneeuwvlok is dat.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze geweldig !!!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaartjes in deze verschillende kleurtjes.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Petra, helemaal mijn ding. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Petra!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een mooie serie kaarten gemaakt! De kleuren zijn allen prachtig. Mooi gemaakt. Groet Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Drie prachtige kaarten in deze kleuren, heel mooi en stijlvol gedaan. Wat een superleuke kaart met het schaatsende meisje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn prachtig Petra! Leuk in al die verschillende kleuren. Mijn kerstkaartenvoorraad gaat goed!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn geweldig! Goed idee en dat moet je dan meteen maar waarnemen. Mijn voorraad kerstkaarten groeit gestaag...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaarten. Mooi dat je elk kaart een andere kleur hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi deze serie kerstkaarten bij mij schiet het nog niet op wat betreft de kerstkaarten
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaartjes met een mooie geemboste achtergrond, heel CAS maar ik hou ervan. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC en bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie subtiele kaartjes in prachtige kleuren.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de embossing challenge van K&K.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46