Kerstkaart op donderdag week 43

Voor het kerstkaartje van vandaag speelde ik nog even met de krans die ik vorige week gebruikte.


Een vierkantstempel beïnkte ik met 2 kleuren groen, spoot er toen wat water op en drukte dit vierkant af op aquarelpapier. Nog een vierkant ernaast, nu met iets andere kleur groen. Terwijl dit lag te drogen stempelde ik dennentakjes met groene inkt op een groene basiskaart. Door dezelfde kleur te gebruiken komt het heel subtiel in beeld.

Vervolgens de kransen op de vierkanten gestempeld, lintje er omheen, glitterlijm op de besjes van de krans en nog een tekst onderin gestempeld.

Ik had deze ook in een andere kleur willen maken, maar kwam er deze week helaas niet aan toe. 

stempel krans Mery's/Joy!Crafts, stempel vierkant Happy Happy Stamp, stempel takjes onbekend, stempel tekst Noor! Design/Joy!Crafts, Memento Cottage Ivy, Distress Ink Mowed Lawn, Crushed Olive en Peeled Paint, lintje, glitterlijm goud


Vandaag ben ik met 2 vriendinnen naar de KreaDoe. Een paar jaar ging ik als standhouder met Te Gek! mee, het is lang geleden dat ik als bezoeker ging. Ik heb er zin in! Zijn jullie nog van plan om te gaan?

Groetjes en houdoe, Petra 


Challenge 51 krans+strik - Carlin's Kaartenparadijs 
Kerstkaart op donderdag-  52 weeks to Christmas











Reacties

  1. Heel mooie kaartjes zijn het Petra! En veel plezier op de Kreadoe. Nee, ik ga niet. Geen moment aan gedacht eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met het zelfgemaakte achtergrond papier. Veel plezier op de beurs!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en een leuke dag vandaag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kerstkaart, en veel plezier op de kreadoe.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart. Die ondergrond met de kersttakken is ook mooi. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dit kerstkaartje, Petra
    Mooie kleuren groen!
    Nee, ik heb besloten niet meer naar beurzen te gaan, kan hier in de buurt naar genoeg hobbywinkels...
    Maar voor jou heel veel plezier , geniet ervan
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt hoor en veel plezier daar!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Petra.
    Altijd leuk om eens iets nieuw uit te proberen.
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Een fijne dag in KreaDoe.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kerstkaart heb je gemaakt met mooie stempels.
    Veel plezier op de beurs. Lang geleden dat ik naar de KreaDoe ben geweest. Altijd een leuke en gezellig beurs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart heb je met inkt en stempels gemaakt Petra. Leuke opbouw met die oplegkaart en strik. Nee het werd me te duur met de trein en entree om naar de Kreadoe te gaan. Veel plezier gewenst.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kerstkaart!! Veel plezier zou graag gegaan zijn maar niet meer haalbaar met mijn gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart maakte je met deze techniek. Ik probeer ook altijd 2 dezelfde soort kaarten te maken, is handig als je alles bij de hand hebt. De beurs is erg ver voor mij en heb eigenlijk niks nodig, nog zoveel ongebruikte spullen. Ik vond het altijd leuk om bij je te komen kijken op de beurs, ook meerdere keren iets gemaakt. Heel veel plezier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi !!!!!
    De kleuren ook top zo !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze ziet er erg mooi uit in al deze verschillende groene tinten, mooi gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart met die mooie kransen.
    Hier geen Crea-doe. Te ver weg en een heel druk weekend. Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie kaartjes voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Mooie techniek heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet.
    Volgens mij was het druk op de Krea-doe. Ik heb al meerdere bloggers vandaag erover gehoord 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart heb je met deze techniek gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooie kerstkaart Petra.
    Was vast genieten om eens echt de beurs te kunnen doen ipv heel de tijd bezig te zijn met workshops geven. Maar wel jammer dat we in de toekomst niet meer bij jou kunnen aanschuiven...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46