I love you

Vandaag laat ik weer een kaartje zien dat ik maakte voor het designteam van Kleuren met Potloden Blog.


Het is een door Polkadoodles gesponsorde digistempel met de naam Gemini.
 
 
Van de Faber-Castell Polychromos potloden gebruikte ik deze kleuren:
 
Huidkleur 189
Geel 108, 184
Bruin 180, 182, 187, 283
Grijs 233
Zwart 199
 
stempel Gemini van Polkadoodles, stans Love2Craft, Faber-Castell Polychromos potloden, scor-pal voor embossinglijntje 

Je kunt nog tot 7 november meedoen met de oktober challenge. Doe je mee?

Gisteren naar de KreaDoe geweest, wat een gezellige beurs. Het was alleen wel ontzettend druk... misschien omdat het ook herfstvakantie is. Paar leuke aankopen gedaan, ik kan weer even vooruit. Morgen een kletseldagje met 6 knutseldinnen, kan ik gelijk een aantal dingen uitproberen. Wat zijn jullie plannen voor het weekend?


Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. een hele lieve, mooie kaart heb je gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve kaart is dit.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Petra
    De girafjes staan er mooi bij
    Ja mijn weekend stast ook in de knutaelmodus!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super mooi kaartje Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig lief kaartje Petra.
    Ik was ook op de Krea-Doe, was er inderdaad druk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn die giraffes leuk en zo mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superlief kaartje maakte je met de verliefde giraffen Petra…het zijn zo’n mooie dieren.
    En wat kun jij toch super inkleuren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Petra.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46