Kerstkaart op donderdag week 16

Weet je nog dat ik vorige week een kerstkaartje maakte met een vos in een cirkel? Ik beloofde toen dat ik er ook nog één zou laten zien met pinguïns. Nou, hier is 't ie dan:


Ben weer begonnen met het stempelen en maskeren van de pinguïns, daarna de takken gestempeld. Dennentakjes zijn natuurlijk groen, maar ik vond het leuk om ze een keer in het blauw te doen haha. De pinguïns kleurde ik in met Zig markers. Met inkt de achtergrond gekleurd. Paar Nuvo drops erbij en een tekst gestempeld en hopla... al weer een kaartje klaar.


stempel pinguïn en tekst Cool Buddies en takken Festive Foliage van Create a Smile, Distress Ink Wild Honey, Tumbled Glass, Broken China en Faded Jeans (voor de cirkel), Memento Nautical Blue (voor de takken), Zig clean colour real brush markers, cirkelsjabloon van TeGek!, Versafine Deep Lagoon (tekst), Nuvo Drops Aquatic Mist 

Ik ben nog niet uitgespeeld met de cirkel, heb al een ideetje in mijn hoofd voor volgende week. Kom je dan weer even kijken?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. een mooie kerstkaart Petra

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit ook een leuk kaartje, prachtig!!!
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Petra, een CASkaart, maar zooo mooi. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Petra. De kleuren passen weer zo mooi bij elkaar!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh superleuk! Die is gaaf. Zulke leuke stempels van Create a Smile. Je hebt mooi kleuren gebruikt. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Petra! Leuk accent die druppels erbij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw hij is prachtig Petra, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit pinquinkerstkaartje, Petra!
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart Petra.
    Leuk met de pinguïns in de cirkel.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk gedaan Petra....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuk kaartje en knap gedaan hoor met die pinguïns ervoor! Fijn dat je weer meedoet met 53WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke kaart Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat mooi en ook die leuke pinguïns zijn weer prachtig ingekleurd Petra. Zeker kom ik volgende keer weer kijken, ik ben er weg van.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! En ik wil er nog wel meer zien met de cirkel. Krijg ik inspiratie van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooi kaartje met de pinguins.
    Prachtig die cirkel op de achtergrond, zoals je kan zien hou ik daar ook van.
    Bedankt voor de mooie verjaardagskaart die ik van jou vandaag mocht ontvangen.
    Heel mooi, helemaal blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk, die pinguïns, Petra. Prachtig ook weer die cirkel. Ben nu al benieuwd naar je idee voor volgende week.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart, superleuk die toffe pinguins in de kleurrijke cirkel!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, Petra, wat een mooi kaartje. En prachtige kleuren.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt gaaf, deze cirkelkaarten en natuurlijk ben ik benieuwd naar nummer 3!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46