Berry Flowerpot

Leuk nieuws vandaag: een tijdje terug werd ik gevraagd of ik terug wilde in het DT van Kleuren met Potloden. Kleuren blijft toch wel één van mijn favoriete bezigheden en het is ondertussen al weer 4 jaar geleden dat ik in hun team zat. Dus vanaf vandaag sluit ik weer voor een tijdje bij hen aan.
 
 
Dit is mijn kaartje die ik voor hun nieuwe challenge maakte. Het is een digi van Mirtillamente, waarvoor hartelijk dank voor de sponsoring.
 

Dessinpapier vouwde ik dubbel en gebruikte dat als basis voor de kaart. Op de voorkant een stukje vellum waarvan ik de randen een beetje blauw kleurde met een Te Gek Krijtje. Een cirkel gesneden uit bordeaux rood karton en hierop 3 glittersteentjes geplakt.
 
Dit zijn de kleuren die ik gebruikte:
Huid: 102-131-132-189-283
Kleding: 121-124-144-145-152-225-271
Haar: 108-180-187-280

 
digistempel Berry Flowerpot Mirtillamente, digi geprint op Watercolor paper Florence, potloden Faber-Castell Polychromos, papier StudioLight, vellum, blauw Te Gek Krijtje, glittersteentjes, witte gelpen


Wil je meer weten over de challenge bij Kleuren met Potloden? Kijk dan even hier. Kleur je deze maand gezellig mee?
 
groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat leuk dat je weer in het designteam zit Petra
    En wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Heel fleurig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige digi en mooi kaartje Petra.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super dat je weer bij dat blog zit, je kan zo mooi kleuren, bewijs je hier ook weer! Leuk kaartje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je weer in hun team zit, veel succes. Het kleuren zit inderdaad in je bloed, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Lekker vrolijk.
    Wat leuk dat je weer bent gevraagd voor het DT.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je weer bij KMP in het team zit. Je kaart is heel gaaf en dat kleuren van jou, daar kan ik nog wat van leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk voor je dat je weer de tijd hebt om voor Kleuren met Potloden te werken.
    Zoals jij met potloodjes overweg kan, zullen ze jou daar heel graag weer zien komen.
    Een mooi voorbeeld en ja natuurlijk de stempel heel mooi ingekleurd.
    Dit heb je weer knap gedaan Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk dat je weer in het DT zit, kleuren gaat jou zo goed af! Dit is ook weer een plaatje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46