Haas

Hoewel een paashaas voor mij totaal geen betekenis heeft met Pasen, vind ik het wel erg leuk om hem in deze tijd te gebruiken. Ik noem hem daarom: voorjaarshaas haha. Hoewel... voorjaar... met al die sneeuw?


Eerst stempelde ik de haas. Daarna plakte ik de onder- en linkerkant van het kaartje af met verwijderbaar tape en het haasje met maskertape.

De achtergrond kleurde ik met een stencil en inkt. Na het verwijderen van de maskertapes het haasje gekleurd met potloden. Een strookje papier niette ik vast met een touwtje.

stempel Bunny - The Old Island Stamp Company, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, mask StudioLight, inkt Versafine Pinecone, Distress Ink Vintage Photo en Aged Mahogeny, jutetouw
 

Toch leuk om hetzelfde in een andere kleurstelling te doen.
 
stempel Bunny - The Old Island Stamp Company, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, mask StudioLight, inkt Versafine Smokey Gray, Distress Ink Weathered Wood en Tumbled Glass, jutetouw


Ik maakte nog meer kaartjes met dit schattige wipneusje, kom je morgen weer even kijken?

groetjes en houdoe, Petra
 

Reacties

  1. Wat een schattige kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit voorjaarshaasje, Petra
    Prachtige kaarten heb je gemaakt, mooi die achtergrondjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje Petra. Weer een leuk ideetje met de krijtjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat twee mooie kaarten. De achtergrond maakt het echt af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46