Vos

Hoera, vandaag is Inge van de Te Gekke Krijtjes jarig. Om haar te feliciteren stuurde ik haar o.a. dit kaartje:

 
Ik stempelde eerst de vos op kraftkarton. Daarna maakte ik met een sjabloon de cirkel er omheen. Stempelde een paar bomen en een tekst. De vos kleurde ik in met Inktense potloden. Voor de sneeuw gebruikte ik een wit potlood van Luminance. Die geeft zo'n echt mooie witte kleur op karton.
 
Tot slot nog een beetje glitter over de bomen.


Mijn vosje ging ook nog 's nachts op stap 😊. Op deze kaart kleurde ik de cirkel met Te Gekke Krijtjes. Met een witte gelpen maakte ik sneeuwvlokjes.


stempel vos Different Colors, boom Gummiapan, tekst CraftEmotions, Inktense potloden, wit potlood Luminance, cirkelsjabloon Te Gek!, Te Gekke Krijtjes, witte gelpen Sakura

Ook stipte ik een klein bordje voor Inge. Ze houdt van groen dus het leek me wel leuk om een bordje in groentinten voor haar te maken.


Het is zo leuk om met een blanko bordje te beginnen en dan met zo'n exemplaar te eindigen 😀
Hier zie je een klein filmpje:

 
 
Wil je meer, door mij gemaakt stipwerk zien? Kijk dan eens op mijn Instagram. Daar plaats ik door mij gemaakte kaarten, maar ook mijn stipwerk.


Gistermiddag heb ik al mijn kerstkaarten geschreven en op de bus gedaan. 's Morgens kreeg ik al een paar hele mooie exemplaren binnen, o.a. van GerJanne, Martha, Caroline en Annemarie&Merit. Dames bedankt, wat zien ze er allemaal stuk voor stuk mooi uit! In mijn keuken heb ik een lintje gespannen en daar hangen ze nu te pronken. Daar blijven ze hangen tot na nieuwjaar en dan verhuizen ze naar mijn hobbyzolder zodat ik er daar nog van kan genieten. Ik vind het zo jammer om ze in een doos weg te stoppen. Hoe doen jullie dat?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Mooi tafereeltje met het vosje erop Petra. Prachtige kaartjes.
    Fijne zondag.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Petra
    Wat heb je dat vosje in een prachtig gekleurd sneeuwlandschap geplaatst
    De bomen zo mooi dimensionaal
    Ook de nachtvos heb je prachtig gemaakt!
    O wat mooi dat stipwerk, leuk om zo kadootjes te maken!
    Ha ons kaartje heb je dus ook ontvangen, fijn!
    Wij hangen de kaarten ook op en net zolang als we leuk vinden
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow schitterende kaarten en prachtig is je bordje geworden Petra

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo wat een prachtige kaarten.
    Die stempel van de vos is zo mooi en knap hoe je dat achtergrondje in de cirkel gemaakt hebt.
    Supermooi gedaan Petra.
    Bij mij blijven de kaarten aan mijn linten hangen tot ze plaats moeten maken voor de eerstvolgende jarige en dat is tot de laatste dag van februari.
    Daarna stop ik ze steeds met pijn in mijn hart in een verzameldoos, die in de hobbykamer staat.
    Weggooien doe ik niet, maar ik moet wel zeggen dat ik al vele dozen vol heb en toch af en toe komen ze nog door mijn handen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten met dat vosje. Fijne stempel en prachtig ingekleurd!
    Groetjes Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kaarten heb je gemaakt met dat leuke vosje in de hoofdrol Petra. Ze zijn allebei tot in detail uitgewerkt.
    Eerst hangen de kaarten tot half januari aan de toog in de woonkamer, dan gaan ze naar mijn knutselkamer en daarna de mooiste in mijn bewaardoos. Eerst bewaarde ik ze allemaal maar door ruimte gebrek moesten er keuzes gemaakt worden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaarten met de vos en ook je bordje is prachtig. De kerstkaarten van vorig jaar hebben tot na de zomer opgehangen en dan de mooiste in een doos gestoken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra, dat heb je prachtig gedaan, 'Fox at night'! Waar heb je die mooie vos vandaan? Als ik op Different Colors zoek vind ik 'm niet; ben al zo lang naar een mooie vos op zoek!
    Stippeltjes bordjes zien er ook heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46