Kerstkaart op donderdag week 52

Vandaag de laatste kerstkaartendonderdag van het jaar. Wat is de tijd voorbij gevlogen hè? Mijn zoon vroeg vanmorgen " Waarom ben je een kerstkaart aan het maken? Kerst is al voorbij, je hebt ze toch allemaal al verstuurd?". Toen heb ik het principe van elke donderdag een kerstkaart uitgelegd, maar hij keek me wat meewarig aan.... hij heeft het freubelvirus duidelijk niet te pakken hahahaha!


Maar ik ga gewoon lekker door hoor. Alvast voor de voorraad van volgend jaar. Kerstkaarten maken verveelt mij nooit.

Deze kaart maakte ik aan de hand van de sketch van Freshly Made Sketches. Cirkels uitgesneden, daarna geëmbost en gekleurd met Te Gekke Krijtjes. Een flinke klodder glitter op de sterren maakt de kaart feestelijk.

Te Gekke Krijtjes, stencil Sterren CraftEmotions, embossingfolder stippen Love2Craft,  tekst Winter's Snowflakes HobbyART, Nuvo glitter drops White Blizzard 

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige oudejaarsavond en op naar een mooi, creatief nieuw jaar !

Groetjes en houdoe, Petra 


Challenge:

 



Reacties

  1. zo herkenbaar die reactie van je zoon ! Maar wij weten wel beter hé! ;-)
    tof kaartje, ik vind cirkels op een kaart altijd wel leuk.
    Groetjes en hopelijk ondanks alles toch een gezellige jaarwisseling !
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij knutselaars, kunnen het hele jaar rond kerstkaarten maken, en dat is wel nodig ook...
    Dit jaar weer te kort, en weer wat (hele snelle) kaarten erbij moeten maken.
    Wat is dit een leuk kaart!!
    Een gezond en creatief 2022 toegewenst,
    We hopen je graag terug te zien bij 52WTC...
    We hebben genoten van alle je mooie kaarten het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je volgens de sketch gemaakt Petra!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof, deze kaart, Petra. Zo leuk met die sterren en de cirkels. En ja, die reactie van je zoon, herkenbaar...
    Alvast hele fijne jaarwisseling en bedankt voor een fijn jaar in blogland!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha die Petra
    Ik zie het zo voor me, je zoon snapt het niet helemaal....
    Lekker blijven knutselen, heerlijk!
    Leuk dit kerstkaartje!
    Voor jullie ook een goede jaarwisseling en een fijn creatief 2022
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, herkenbaar! Mijn sportmaatje lacht me regelmatig uit: Komt ze weer met d'r kerstkaartjes... Maar je kaartje is top en je kan maar lekker op tijd beginnen met de voorraad toch?! Fijne jaarwisseling en op naar een mooi, creatief 2022...
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie start van je nieuwe reeks kerstkaarten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wat mensen niet begrijpen, dat je het hele jaar kerstkaartjes kan maken! Ik vind het ook leuk om te doen. En je kaartje is weer mooi om te zien en leuk dat je weer meedoet met 52 WTC. Ik wens je een fijne jaarwisseling en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ja mijn man snapt er ook nog steeds niets van. Je hebt een mooie feestelijke kerstkaart met die sketch gemaakt. De glitter op je sterren is duidelijk te zien en je hebt mooie kleurtjes gebruikt Petra.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC op deze laatste donderdag van het jaar. Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met die cirkels met sterren.
    Fijne jaarwisseling en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha ha, heel herkenbaar, hoe vaak ik hier in huis niet te horen krijg, ben je kerstkaartjes aan het maken ???? Ondertussen na zoveel jaren weten ze wel wat het antwoord is, maar een opmerking kan toch niet achterwege blijven, en ik lach op het laatst van het jaar, want de keuze is reuze..gelukkig dat jij ook gewoon door blijft gaan Petra...dankjewel daarvoor..
    je kaartje voor de voorraad is weer erg mooi...Bedankt dat je mee doet bij 52WTC, en alvast een fijne jaarwisseling, en een mooie en creatief 2022 gewenst..Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Petra, hoe eenvoudig mooi kan zijn. Een fijne kaart!
    Een fijne jaarwisseling en een gezond 2022 met veel creativiteit.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2022.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Our families definitely do not understand that need and desire to make Christmas cards all year long!!! LOVE the starry circles that you created! The glitter is a wonderful look. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46