Jantine jarig

Hoera, vandaag is Jantine jarig. Elke verjaardag is er eentje om dankbaar voor te zijn, maar die van Jantine is deze keer wel heel speciaal.
 

Met de ScanNCut sneed ik de cirkel uit met de tekst 'Jantine van harte gefeliciteerd'. Het muisje kleurde ik met potloden. Ik gebruikte dessinpapier zwart met gouden stippen en gouden strepen voor de achtergrond. Als je een gouden leeftijd bereikt, mag er veel goud op je kaart, toch?

De foto is een beetje donker, want als ik mijn lamp aandeed, schitterde het goud zo erg dat het er niet duidelijker op werd 😁

stempel Impronte d'Autore/Te Gek!, Polychromos kleurpotloden, dessinpapier CRAFTsensations, cirkel met tekst ScanNCut


Jantine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk ondanks alle coronabeperkingen toch een leuke dag!

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat leuk gemaakt met die persoonlijke tekst! Heel mooie verjaardagskaart
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart met de persoonlijke cirkel. En dat leuke muisje is weer mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! De letters in de cirkel zij tof .x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke felicitatiekaart, Petra!
    Leuk dat je naam in de cirkel hebt verwerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Petra, en de tekst is TOP.
    Ik ben aan het leren met de Scanncut maar het komt..’
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk met die tekst speciaal voor Jantine. Prachtig gemaakt.
    Bedankt voor je mooi kerstkaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je zo'n persoonlijke tekst kan maken.
    Heel mooi om te verwerken in een kaart.
    Een leuke muis met haar cadeautje.
    Tof gemaakt Petra.

    Bedankt voor de mooie kerstkaart.
    Die heb je toch ook weer prachtig gemaakt.
    Heel blij mee.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart voor Jantine. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zo persoonlijk een cirkel kan maken. Geniaal! Wat ontzettend leuk! Dank je wel voor je leuke kerstkaart die vandaag in de bus lag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superbedankt, Petra, ik vroeg me al af hoe je het gedaan had, zo leuk! En nog zo’n verrassingsdoosje erbij, geweldig! Heel blij mee en een ideetje dat ik van je leen!
    Ik had een rustige maar leuke dag en nu in het weekend nog een klein beetje feest, dat gelukkig toch door kan gaan (met de (bonus) kinderen en kleinkinderen, die uiteindelijk gelukkig allemaal negatief testten, was even spannend.
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46