Muizen hangen aan ballon

Waarom zou je een kerststempel alleen voor kerstkaarten gebruiken? Ik vind het altijd wel een uitdaging om meer mogelijkheden uit één stempel te halen. De stempel waar 3 muisjes aan een kerstboomtakje bungelen bijvoorbeeld, gebruikte ik voor deze kaart:


Met Te Gekke Krijtjes en het sjabloon ballon met sterren kleurde ik de ballonnen. De stempel beïnkte ik slechts gedeeltelijk, namelijk het kersttakje niet, maar de muisjes wél . Deze drukte ik af onder de ballonnen. Ik kleurde de muisjes in met Minabella potloden. Met een fijnlijner tekende ik touwtjes aan de ballonnen.  

Met het stencil Great Outdoors van Polkadoodles en een blauw metallic krijtje maakte ik de lucht. De tekst stempelde ik met Versafine Majestic Blue op een stukje vellum


Hier zie je in vogelvlucht de "making of" van mijn kaart.




Natuurlijk gebruik ik deze hele stempel óók om nog een kerstkaartje te maken. Die zie je over twee dagen, op kerstkaartendonderdag, kom je dan weer kijken?


Groetjes en houdoe, Petra

Challenge:
Challenge #37 In de wolken - 4 season challenge blog



Reacties

  1. Hopelijk houden ze zicht goed vast =) Leuk en lief kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super gaaf idee, om die drie in de ballonnen te hangen..
    Donderdag komen we zeker een kijkje nemen als ze op een kerstkaart staan...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah zo leuk dit kaartje, Petra!
    Slim om de stempel voor meerder kaartjes te gebruiken!
    Vrolijk geheel!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt Petra!
    Bedankt voor het filmpje erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gedaan en leuk om het filmpje even te bekijken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig kaartje Petra. Slim om je stempels op een andere manier te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje is het! De making off is ook erg leuk. Ik ben je gaan volgen om ook je andere creaties te kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje, leuk gedaan met die muisjes zo!
    Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge Blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt voor onze wolken challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46