Vos

Vandaag geen kerstkaartje op donderdag, maar op zondag.
 

De vos en 1 boom stempelde ik in een cirkel, een tweede boom er voor. De vos kleurde ik in met potloden, de cirkel maakte ik met inkt.

 
Iets was er niet naar mijn zin en daarom depte ik het een beetje af met een nat doekje. Oei, dat had ik beter niet kunnen doen, want het werd er niet mooier op, het papier ging zelfs een beetje rullen. Wat nu...?

Toch jammer om helemaal opnieuw te beginnen. Daarom stempelde ik de tekst op een ander stukje papier en plakte die gewoon over mijn 'ongelukje' heen. Probleem opgelost 😀

 

Mijn kaartje maakte ik aan de hand van het moodbord van de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Ik gebruikte de bruintinten, het vosje en de bomen. Omdat mijn kerstmercidoosjes in hun top 3 belandde, kreeg ik de uitnodiging om hun gastdesigner te zijn. Daar maak ik natuurlijk graag gebruik van.

stempel vos en boom Different Colors, stempel tekst Studio Light, inkt achtergrond Distress Ink Tea Dye en Weathered Wood, inkt bomen Memento Northern Pine en Olive Grove, cirkelsjabloon Te Gek!, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, Nuvo glitter gloss, strass steentje
 
 Doe je ook mee met hun challenge? Alle info vind je hier.

Groetjes en houdoe, Petra 

 

Reacties

  1. Hihi, ik doe dat ook wel eens. Het "foutje" wegwerken. Laatst zei iemand tegen me; ze weten niet hoe de kaart zou moeten zijn, dus ik laat het zo. En ergens had ze nog gelijk ook. Het is een beauty van een kaart geworden. Echt mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart met het vosje.
    En mooi is je oplossing met de tekst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kerstkaart, Petra
    Zo mooi dat ingekleurde vosje en boom
    Gelukkig heb je het "foutje" kunnen verdoezelen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje volgens het moodboard van onze challenge Petra. Nogmaals dank dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed opgelost zo. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met deze mooi vos. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zo'n mooie kaart en had je over dat ongelukje niks gezegd, niemand die het wist, maar op een mooie manier opgelost.
    Deze kerstkaart is een schitterend voorbeeld aan de hand van ons moodboard.
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt dat je onze Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs wou zijn, heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaart is heel mooi zo. En ik ben ineens gaan piepen naar je kerstmercidoosje, heel tof! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je achtergrondje heel mooi met die boom en het vosje. Je 'foutje' heb je mooi weggewerkt. De boom op de voorgrond staat er gaaf bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi geworden en het "foutje" mooi weggewerkt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart heb je ervan gemaakt. Je hebt het probleem mooi opgelost.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie kaart gemaakt en helemaal geen foutje te bespeuren!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja, dat vind ik zo leuk, die foutjes wegwerken! Gaaf dat je het laat zien. Een ontvanger heeft niets in de gaten. En het is een heel mooi kaartje. Ik denk dat ik jouw kerstkaartje (waarvoor dank) nog even opnieuw ga bekijken😂

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh práchtig Petra, zo mooi inhekleurd en bewerkt met inkt. Knap opgelost dat foutje, had je niets gezegd dan was het niet gezien, ik vind die tekst juist gaaf op deze manier toegepast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje en je hebt het foutje creatief opgelost!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi kaartje volgens dat moodbord. Die stempels zijn prachtig en als je niets geschreven had dan was je foutje niet eens opgevallen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Da's creatief zijn he als je foutjes weg kan werken... Grappig dat ik dit lees terwijl het kaartje hier boven mijn hoofd hangt aan de kaartendraad! Een waar kunstwerkje, dankjewel!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46