Gnome for the Holidays

Vandaag ben ik bij Kleuren met Potloden Blog aan de beurt om een reminder kaartje te laten zien voor de huidige challenge en ik heb me toch een guitig mannetje gevonden...


Bij deze kaart heb ik de gnome op kraftpapier geprint en ingekleurd met potloden. Met de potloden maakte ik ook de cirkel op de achtergrond. De boompjes tekende ik erbij.
 

 
Deze stempel is gesponsord door Sweet November Stamps. Wil je hem ook graag inkleuren? Je vindt hem >hier<.


Gebruikte kleuren:
Gezicht 101- 131 - 132 - 188 - 189 - 283
Muts 101 - 115 - 217 - 223
Baard 101 - 146 - 233 - 235
Schoenen 101 - 199 - 233
Achtergrond 101 - 146 - 233

digistempel Gnome for the Holidays van Sweet November Stamps, potloden Faber-Castell Polychromos, glittersteentjes


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Prachtige kaart Petra.
    Zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Petra
    Wat een leuk gnoompje heb je prachtig ingekleurd!
    Mooi ook die cirkel op de achtergrond
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart Petra, gaaf gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kleurwerk Petra! Die cirkel is ook erg mooi gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wow, wat kan je dat toch goed! Echt een prachtige kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die schattig. Mooi gedaan zo op het kraft en met het landschap op de achtergrond.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Petra. Heel mooi ingekleurd dat guitige mannetje en zo mooi zoals je die cirkel achter hem hebt gemaakt. Het is een plaatje vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een schatje, ik ben verliefd. Heel mooi ingekleurde gnome en zo mooi de achtergrond die je erbij maakte.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart, zo mooi ingekleurd en komt zo heel mooi tot zijn recht in de cirkel,
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoh super mooi Petra!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46